וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקו קובאץ' מונה למאמנה החדש של איינטרכט פרנקפורט

הקרואטי ממוצא גרמני (44), שאימן את נבחרת קרואטיה במונדיאל, יחליף את ארמין פה וינסה להוציא את הקבוצה מהאיזור המסוכן. לקובאץ' קריירה מפוארת בגרמניה, כולל תקופות בבאיירן מינכן ובהרטה ברלין

ניקו קובאץ' מאמן איינטרכט פרנקפורט (שמאל) עם ברונו הובנר המנהל המקצועי של פרנקפורט. GettyImages
קובאץ' מוצג כמאמן פרנקפורט/GettyImages

יומיים בלבד לאחר שפיטרה את ארמין פה, פרנקפורט מינתה היום (שלישי) את ניקו קובאץ' כמאמנה החדש. קובאץ', שאימן את נבחרת קרואטיה עד שנה שעברה, יקבל את הקבוצה, שלא ניצחה בשבעת המשחקים האחרונים שלה וירדה למקום ה-16, ממנו הולכים למבחנים בתום העונה.

לקובאץ' עבר מפואר בגרמניה, כששיחק בהרטה ברלין, באייר לברקוזן, המבורג ובאיירן מינכן. קובאץ' סיים את את הקריירה ברד בול זלצבורג, שם גם שימש כעוזר מאמן, לפני שאימן את הנבחרת הצעירה של קרואטיה ב-2102. ב-2013 כאמור, אימן במשך שנתיים את נבחרת קרואטיה למונדיאל ואיכזב במונדיאל כשלא עלה לשמינית הגמר.

קובאץ' ינסה לשקם את הקבוצה, שתילחם עד סוף העונה נגד הירידה. פרנקפורט נפרדה במשחקה האחרון ב-1:1 ביתי מאינגולשטאדט ואחרי המשחק הנהלת המועדון קיבלה החלטה על פרידה מפה.

מאמן איינטרכט פרנקפורט לשעבר, ארמין פה. GettyImages
סיים בהחלטה משותפת. פה/GettyImages

פה אימן את פרנקפורט בשנים 2011-2014 והוליך אותה מליגת המשנה עד לליגה האירופית. בקיץ האחרון הוא חזר לקבוצה במקום תומאס שאף, אבל התוצאות לא היו משביעות רצון. פרנקפורט לא ניצחה בשבעת המשחקים האחרונים, צברה בהם ארבע נקודות מ-21 אפשריות וצנחה למקום ה-16 שמוליך בתום העונה לפלייאוף נגד הקבוצה שתסיים שלישית בליגת המשנה. היו"ר הריברט ברוכאגן אמר: "הפרידה הייתה קשה כי האמנו בארמין עד הרגע האחרון. אנחנו מודים לו על העבודה שהוא עשה".

פה הוא המאמן השישי בבונדסליגה שעוזב את תפקידו במהלך העונה. קדמו לו לוסיאן פאברה (בורוסיה מנשנגלדבאך), מרקוס גיזדול (הופנהיים), אלכסנדר צורנינגר (שטוטגרט), מיכאל פרונצק (האנובר) והוב סטבנס (הופנהיים).

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully