וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלונה נגד כוכב הילדים רוי בוי: "איים על נערים באקדח"

6.3.2016 / 13:15

השחקן נחקר במשטרת כפר סבא במהלך סוף השבוע, בעקבות תלונה של הורים לנערים תושבי העיר. מחקירת המקרה עולה כי הנערים הרעישו ליד ביתו, והוא יצא אליהם עם גז מדמיע - אולם ללא כלי נשק. השחקן, ששמו הותר לפרסום לבקשתו, שוחרר אחרי חקירה קצרה

רוי בוי, חשוד באיום על ילדים באקדח. יוטיוב, צילום מסך
לא נשא נשק. רוי בוי/צילום מסך, יוטיוב

כוכב הילדים רוי בוי נחקר במהלך סוף השבוע האחרון במשטרת כפר סבא, לאחר שהוריהם של שני נערים תושבי העיר התלוננו כי הוא איים עליהם באקדח. עם זאת, במשטרה מעריכים כי בניגוד לתלונות, השחקן לא איים על הנערים, ומהחקירה עולה כי הוא כלל לא נושא נשק. בתגובה הוא אף הגיש תלונה נגדית נגד הצעירים.

מהחקירה עולה כי חבורת נערים הרעישה סמוך לביתו של השחקן, ששמו האמיתי רועי עוז, ובתגובה הוא יצא מביתו על מנת להשתיקם. לטענתו, הוא חשש מפניהם ולכן יצא מביתו כשהוא מצויד בגז מדמיע. לאחר מכן, הזעיק את כוחות המשטרה על מנת להרחיק את הנערים מהמקום.

לטענת רוי בוי, הוא הגיש בחודשים האחרונים יותר מ-20 תלונות במשטרה בגין רעש מתחת לביתו. לדבריו, הנערים הרעישו לאחר חצות ולכן ירד אליהם. לדברי סוכנו, הוא נחקר במשך 40 דקות במשטרת כפר סבא ושוחרר ללא תנאים מגבילים. בין היתר השתתף כוכב הילדים בהפקות דוגמת המחזמר "הדינוזאורים - מסע בממלכת היורה" ו"ילד הג'ונגל".

עוד בוואלה! NEWS:
מאסר עולם לאזרח טורקיה שרצח את בת זוגו, ביתר גופתה והחביאה במזוודה
התרמית נחשפה - והצליחה: כך עוכבו הנישואים בין גבר נשוי למאהבת
תיעוד: שוטר דורך את נשקו במהלך מעצר צעיר שנחשד בהקמת רעש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully