וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החוזה סופי: סופיה מצ'טנר תוביל את קמפיין משקפי השמש של דיור

21.2.2016 / 12:40

הדוגמנית הישראלית בת ה-15 מהדקת את קשריה עם בית האופנה הצרפתי וחותמת על חוזה לעונה נוספת שכולל השתתפות בתצוגות ובקמפיין המצולם, והובלת קו משקפי השמש של המותג. השכר: מיליון שקלים לעונה

יח"צ חו"ל / קמפיין רשמי

בווידיאו: קמפיין אביב 2016 של דיור בכיכובה של מצ'טנר

סופיה מצ'טנר ממשיכה לעשות חיל. אחרי תהיות בנוגע לעתידה בדיור, בעקבות פרישתו של המנהל האמנותי רף סימונס לו היוותה מוזה, מתחדש כעת החוזה של הדוגמנית בת ה-15 מול בית האופנה הצרפתי לעונה נוספת, בסכום בסך מיליון שקלים. במסגרת ההסכם סוכם על השתתפות משמעותית בכל תצוגות האופנה ובקמפיין קולקציית ה-raedy to wear.

בנוסף, נבחרה מצ'טנר להוביל את קמפיין משקפי שמש של המותג. הבשורה המשמחת התקבלה בסוף השבוע האחרון, כששהתה הנערה הכי יפה מחולון בעיר מיאמי, לרגל פתיחת סוכנות הדוגמנות "רוברטו מיאמי" אותה פותח הסוכן שלה רוברטו בן שושן.

מצ'טנר טסה הבוקר בטיסת בזק ממיאמי לפריז, שם יתקיימו צילומי הקמפיין תחת ניצוחו של הצלם המוערך פיטר לינדברג. "קיבלתי את הבשורות על חידוש בזמן שאני במיאמי, אין לי פה בגדים חמים לפריז אז נאלצתי ללכת לקניון ולהתארגן כמו שצריך לקור המקפיא של אירופה", סיפרה מצ'טנר לוואלה אופנה. "אני מאוד נרגשת ושמחה להמשיך את דרכי עם דיור, מעבר לזה שזה מותג ענק ומדהים אני מאוד אוהבת ומעריכה את אנשי הצוות ושמחה להמשיך לעבוד איתם עונה נוספת".

לפני כחודש נחשף קמפיין אביב-קיץ 2016 של בית האופנה היוקרתי. הקמפיין מציג את קולקצייית רדי-טו-וור האחרונה שעיצב סימונס למותג, ובו מככבת מצ'טנר בפעם הראשונה. הקמפיין צולם על ידי פטריק דמרשלייה. הצילומים הקבוצתיים מתארים לפי הצלם "מחווה לנשיות, זוהר ומודרניות", כך הסביר בראיון לאתר WWD.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

מצ'טנר נחשפה לעולם בחודש יוני בשנה שעברה בכתבה בחדשות 2 שהציגה את סיפור חייה המורכב (מעבר חד מניקוי מדרגות בחולון לשבוע האופנה בפריז) במעטפת של סיפור סינדרלה מסעיר. הבחירה בנערה קטינה וחסרת כל ניסיון, החתמתה המהירה על חוזה דוגמנות בינלאומי והוצאתה מבית הספר לוותה בביקורות רבות. הצעירה, בת לאם חד-הורית, מתגוררת בדירת חדר וחצי עם אמה ואחיה הקטן.

היא הצטרפה לסוכנות הדוגמנות של רוברטו בן שושן, ובעקבות היתקלות מקרית לכאורה ברחובות פריז עם רף סימונס, המעצב הראשי של דיור, היא נבחרה לפתוח את תצוגת האופנה של קולקציית הקוטור לחורף 2015/16. מצטנר סיפרה בראיון שהיא מתכננת להשתמש במשכורת הראשונה שלה - על סך 265,000 דולר, בעזרה במעבר לבית חדש עם משפחתה, והיא מתכננת לסיים את לימודיה בתיכון במקביל לעבודת הדוגמנות.

תצוגת הקוטור של דיור בפריז, ינואר 2016. אתר רשמי, אתר רשמי
מצ'טנר בתצוגה של דיור בשבוע הקוטור בפריז, ינואר 2016/אתר רשמי, אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully