וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסינה המועמד הבכיר לברוקלין, האריס עבר לדטרויט, קורטני לי בשארלוט

טריידים ב-NBA: טוביאס האריס עבר לדטרויט, ג'נינגס ואיליאסובה לאורלנדו, שקיבלה שני שחקנים מנוסים. ממפיס ושארלוט בטרייד אחרי הפציעות של גאסול וקיד גילכריסט, ה-GM החדש של ברוקלין יעדיף את מסינה על פני בלאט?

שוק ההעברות ב-NBA מגיע לנקודת רתיחה יומיים לפני תום מועד הטריידים. אתמול (שלישי), דטרויט ואורלנדו ביצעו את הספתח לשבוע המסקרן עם טרייד בין שחקנים טובים ומוכחים. ברנדון ג'נינגס וארסן איליאסובה עברו לאורלנדו תמורת טוביאס האריס, שישחק בדטרויט. גם ממפיס התחזקה, כשצירפה שני שחקנים חדשים לצבע, ושארלוט קיבלה את קורטני לי.

אטורה מסינה, סן אנטוניו ספרס. AP
מקורב למקבלי ההחלטות. מסינה/AP

על פי הדיווחים בארה"ב, המועמד הבכיר לתפקיד הג'נרל מנג'ר החדש של ברוקלין הוא שון מרקס, עוזר הג'נרל מנג'ר של סן אנטוניו, שצפוי להחליף בתפקיד את בילי קינג. הנטס הציעו למרקס את התפקיד, ומצפים לתשובה שתתקבל בימים הקרובים. הוא היה אחד משלושה מועמדים סופיים, לצד בריאן קולאנג'לו המנוסה וסגן הג'נרל מנג'ר של דנבר ארתוראס קרנישובאס.

כזכור, הבעלים של ברוקלין מיכאיל פרוחורוב ציין בשבוע שעבר שהקבוצה לא תמנה מאמן חדש עד שייבחר לקבוצה ג'נרל מנג'ר. התקשורת המקומית דיווחה כי לקבוצה יש שלושה מועמדים בכירים לאימון: אטורה מסינה, דיוויד בלאט ותום ת'יבודו. כתב ESPN מייק מצאו מדווח כי לאור ההיכרות של מרקס עם מסינה מתקופתם המשותפת בסן אנטוניו, ההערכה היא שמסינה יהיה המועמד המוביל לזכות במשרה, גם בזכות התקופה המשותפת של מסינה עם פרוחורוב בצסק"א מוסקבה.

גארד ממפיס גריזליס קורטני לי. AP
יציב ומנוסה. לי/AP

* ממפיס העבירה את קורטני לי (שבשנתו האחרונה לחוזה) לשארלוט תמורת פי-ג'יי הירסטון, בריאן רוברטס ושתי בחירות סיבוב שני בדראפט. מיאמי תקבל את את רוברטס במסגרת העסקה, ותשלח שתי בחירות סיבוב שני בדראפט לגריזליס, ובנוסף את כריס אנדסן. בסך הכל הגריזליס קיבלו ארבע בחירות סיבוב שני. הירסטון (שנה שנייה בליגה, 6.0 נקודות ו-2.7 ריבאונדים) ואנדרסן הוותיק (ששיחק העונה רק בשבעה משחקים) מצטרפים לממפיס, שתיאלץ להסתדר בלי מארק גאסול עד תום העונה.

"אנחנו מאושרים לצרף אלינו שחקן ותיק ומנוסה כמו קורטני לי", אמר הג'נרל מנג'ר של ההורנטס ריץ' צ'ו, "הוא כבר הוכיח את עצמו כשומר מעולה, קלע יציב וסקורר טוב בשמונה השנים שלו בליגה, ויוסיף לנו ניסיון ועומק לסגל". המעבר הגיע ביום שבו שארלוט הודיעה כי מייקל קיד גילכריסט גמר את העונה אחרי ניתוח בכתף.

* שארלוט הורנטס מצטרפת לשורה של קבוצות שמנסות לצרף את דווייט הווארד. מאז שיוסטון הודיעה שהסנטר רשאי לעזוב תמורת העסקה הנכונה, מספר קבוצות הביעו עניין בשחקן בן ה-29, שמרוויח 22.3 מיליון דולר (בשנתו השלישית מתוך ארבע בחוזה של 90 מיליון דולר). הרוקטס, שבמקום התשיעי במערב (28:27) מצפים לקבל בחירת סיבוב ראשון בדראפט.

דווייט הווארד שחקן יוסטון. AP
מבוקש. דווייט/AP

ברנדון ג'נינגס וארסן איליאסובה עברו לאורלנדו תמורת טוביאס האריס, שישחק בדטרויט. הטרייד היה באוויר בימים האחרונים כשהמג'יק פנו למספר קבוצות והציעו להם את האריס, כחלק ממגמה לרענן את הסגל הכושל. דטרויט קיבלה שחקן בן 23 בשנה הראשונה של חוזה ה-64 מיליון דולר שלו ל-4 שנים בעוד אורלנדו קיבלה מה שהיא רצתה – שני שחקנים מוכחים מבלי לוותר על ויקטור אולדיפו או ניקולה ווצ'ביץ', שמהווים את הלב של הקבוצה.

ברנדון ג'נינגס, דטרויט פיסטונס. AP
הדרים לפלורידה. ג'נינגס/AP

ג'נינגס בן ה-26 נמצא בשנה האחרונה של החוזה שלו ויהפוך לשחקן חופשי בלתי מוגבל בקיץ. לאיליאסובה בן ה-28 יש אופציה על החוזה שלו בעונה הבאה, בסך 8.4 מיליון דולר. בנוסף, הפיסטונס פינו מקום ברוסטר ויכולים לחפש טרייד נוסף לפני הדד ליין ביום חמישי. אם הפיסטונס לא ימצאו טרייד, ההערכות הן שהן יחתימו את סטיב בלייק כדי שיהווה גיבוי לרג'י ג'קסון.

עדכון ראשון: 16.2, 22:24

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully