וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: אלי כהן מונה למאמן, ימשיך לעונה נוספת אם הקבוצה תישאר

15.2.2016 / 18:03

המאמן יעביר כבר מחר את אימון הבכורה, בעוד בן מרגי יחזור לעמדת העוזר. לצד הגעתם של שלומי ארבייטמן, מריאן אנטלוביץ' ודימיטרי באגה, התקציב גדל ב-900 אלף שקל מאז חודש ינואר

one

אלי כהן מונה היום (שני) למאמן הפועל חיפה באופן רשמי עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת כשחוזהו יחודש אוטומטית אם הקבוצה תישאר בליגת העל. כהן יעביר כבר מחר את אימון הבכורה שלו. לצידו יעבדו בצוות המקצועי מאיר בן מרגי וגל כהן. הבעלים יואב כץ הודה לבן מרגי על התקופה בה שימש כמאמן ראשי. כץ איחל לאלי כהן בהצלחה ואמר לו: "אין לי ספק שבכוחות משותפים נשיג את המטרה". בכך השלים הבעלים יואב כץ השלים "מסע רכש" של למעלה ממיליון שקלים מאז נפתח חלון ההעברות של החורף בחודש שעבר.

מאמן בני סכנין, אלי כהן. אדריאן הרבשטיין
ברוך הבא. אלי כהן/אדריאן הרבשטיין

הגעתו של כהן מצטרפת להחתמה של שלושה שחקנים חדשים במהלך החודש החולף. העלות של דימיטרי באגה למועדון עד לסיום העונה מוערכת בכ-235 אלף שקל, בעוד עלות החתמתו של מריאן אנטולוביץ' עומדת על כ-160 אלף ש"ח. שלומי ארבייטמן, שהגיע ביום האחרון של מועד ההעברות, יעלה כ-480 אלף שקל עד לסיום העונה ואילו אלי כהן יעלה כ-220 אלף שקל נוספים ובסך הכול, 1.1 מיליון שקל.

לסכומים הללו יש להוסיף הוצאות נלוות של כמה עשרות אלפי שקלים, בעוד שבקבוצה חסכו סכום דומה בשל התרת חוזהו של פז'מיסל קובארז', שוויתר על חלק ממשכורותיו עד לתום העונה. בכך, התקציב יגדל בכ-900 אלף שקלים.

מאיר בן מרגי ערך אתמול את האסיפה האחרונה שלו כמאמן הראשי: "ביום שלישי יעמוד כאן מישהו נוסף איתנו, ככל הנראה", אמר בן מרגי לשחקנים, "אנחנו צריכים לשחק כמו במחצית השנייה מול באר שבע. אנחנו מתחת לקו האדום, אז הגיע הזמן שנתעורר. אני מבקש שלא יהיו פרצופים אצל שחקנים שלא משחקים. כולם צריכים להיות עכשיו ביחד, בשביל שנישאר ליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully