וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעיר בהיסטוריה: יוליאן נגלסמן בן ה-28 מונה למאמן הופנהיים

הקבוצה, שנמצאת במקום ה-17 ובמצב קשה בבונדסליגה, מינתה את מאמן הקבוצה הצעירה, שיהפוך למאמן הצעיר ביותר שאי פעם עבד בבונדסליגה. "המצב קשה, אבל אני לא מודאג", אמר נגלסמן

יוליאן נגלסמן מאמן הופנהיים. GettyImages
המאמן הצעיר בהיסטוריה של הבונדסליגה. נגלסמן/GettyImages

הופנהיים הודיעה היום (חמישי) על החתמתו של יוליאן נגלסמן כמאמנה החדש. נגלסמן יחליף בתפקיד את הוב סטיבנס שנאלץ להתפטר בשל בעיות בריאות. הפרט המעניין אצל נגלסמן הוא שהמאמן החדש רק בן 28, ויהיה המאמן הצעיר ביותר בתולדות הבונדסליגה. נגלסמן חתם על חוזה לשלוש שנים בקבוצה כבר בתחילת העונה הנוכחית והיה אמור להתחיל בעבודה רק בקיץ הקרוב, אבל ההתפטרות של סטיבנס גרמה לכך שהוא מונה לתפקיד באופן מיידי.

נגלסמן שיחק בנוער של מינכן 1860 ואוגסבורג לפני שקריירת המשחק שלו נגרמה בשל פציעה כרונית בברך. נגלסמן קיבל תפקיד אימון באוגסבורג ועבד תחת תומאס טוכל, מאמן בורוסיה דורטמונד הנוכחי. לנגלסמן מחכה פתיחה קשה מאוד כשהופנהיים במקום ה-17 בבונדסליגה, שבע נקודות מתחת המקום שמבטיח הישארות בליגה וחמש פחות מהמקום ה-16 שמוביל למשחקי מבחן. משחק הבכורה של נגלסמן יהיה ביום שבת מול ורדר ברמן בחוץ.

"אני יודע שאני עומד בפני אתגר גדול מאוד, כמובן, המצב לא טוב כרגע", אמר נגלסמן, "למרות זאת אני לא מודאג ומחכה כבר להתחיל לעבוד עם הקבוצה והשחקנים ולנסות להשפיע על הקבוצה".

  • עוד באותו נושא:
  • הופנהיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully