וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: נמניה ניקוליץ' חתם לשנה וחצי

קשר נבחרת מונטנגרו, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, מצטרף למלחמת ההישרדות של האדומים בליגת העל: "מגיע לקבוצה עם המון פוטנציאל"

one

קשר נבחרת מונטנגרו, נמניה ניקוליץ', חתם היום לשנה וחצי בהפועל תל אביב. השחקן בן ה-28 הגיע לאדומים מבאטה בוריסוב והוא מצטרך לרשימה ארוכה של שחקנים שנחתו במתחם חודורוב בחלון ההעברות הנוכחי: לוטם זינו, אביחי ידין, קאווה, גיא אסולין, אלון תורג'מן וארון שוינפלד. על מועמדותו של ניקוליץ' פורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

המונטנגרי אמר: "אני מגיע להפועל תל אביב עם המון מוטיבציה לסייע לקבוצה ולתרום מהניסיון שצברתי בהתמודדות במצבים כאלו. הפועל תל אביב היא מועדון חזק בכדורגל הישראלי שיש לו שם גם באירופה, ואני בטוח שכל המערכת, ההנהלה, הצוות המקצועי, השחקנים והקהל הגדול שיש להפועל תל אביב נצליח קודם כל לצאת מהאיזור המסוכן בטבלה ולצאת לדרך חדשה וטובה יותר בהמשך הדרך".

ניקוליץ', לו שמונה הופעות במדי נבחרת מונטנגרו, הוא קשר שמתופקד במרכז המגרש. הוא גדל בכוכב האדום בלגרד והשתייך אליה בשנים 2006-2010, אבל בילה אותן בעיקר בהשאלות. בשנים 2011-2013 שיחק ב-OFK בלגרד ובקיץ 2013 חתם בדינמו מינסק. אחרי שנתיים טובות בקבוצה מבירת בלארוס, הוא חתם בבאטה בוריסוב. בחצי השנה האחרונה סייע לה לזכות באליפות ולעלות לשלב הבתים של ליגת האלופות, שם הוא שותף בחמישה מתוך ששת המשחקים שלה.

שחקן באטה בוריסוב, נמניה ניקוליץ'. GettyImages
שמונה הופעות בנבחרת מונטנגרו. ניקוליץ'/GettyImages

ניקוליץ' לא אמור להיות ההחתמה האחרונה של הפועל תל אביב היום וגם חמזה בארי, נמצא בדרכו לקבוצה. מכבי נתניה ניסתה למצוא לגמבי קבוצה אחרת, אבל לא הצליחה והוא אמור להיות מושאל לאדומים. להפועל תל אביב תהיה אופציה לרכוש אותו בסוף העונה תמורת 900 אלף יורו, כשלנתניה יישארו אחוזים ממכירה באה.

בצוות המקצועי שוקלים לחזק גם את החלק האחורי ושני שמות שעלו בהקשר הזה הם אייל משומר גל שיש, אך המגעים עם ראשון לא מתקדמים וכרגע נראה כי סיכוי נמוך שיצורף. שיש, שגדל במועדון, הוא שחקן חופשי אחרי שסיים את דרכו בוולין לוצק האוקראינית.

עוד בהפועל תל אביב: אייל דנין הושאל להפועל ניר רמת השרון, אור חסידים הושאל להפועל אשקלון ובן אלגרבלי הושאל לבני יהודה.

(עדכון ראשון: 8:39)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully