וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שמנה וזונה": המנהלת ביקשה לא להגיע לבי"ס בפיג'מה - ההורים נקמו

3.2.2016 / 9:45

קייט צ'ישולם, מנהלת בית ספר יסודי בבריטניה, פנתה להורים וביקשה מהם להפסיק להגיע בפיג'מה כשהם מביאים את ילדיהם למוסד החינוכי. התוצאה: קללות, איומים והמון פיג'מות

יוטיוב

בסרטון - אמא שמביאה את הילדים שלה לבית הספר בפיג'מה

כל הורה מכיר את הסיטואציה: הילד צריך להגיע לבית הספר אבל הכריך לא מוכן, המעיל אבד, הוא רוצה להישאר בבית לראות טלוויזיה והמפתחות נעלמו כאילו בלעה אותם האדמה. אתם עושים הכל כדי שהילד לא יאחר כולל, רחמנא ליצלן, לצאת מהבית בטרנינג או פיג'מה כדי לא לבזבז עוד זמן.

קייט צ'ישולם, מנהלת בית ספר בדארלינגטון, בריטניה, יצאה נגד התופעה וכתבה מכתב בו ביקשה מההורים להפסיק להביא את ילדיהם למוסד החינוכי כשהם לבושים בפיג'מות. המכתב שלה הגיע לרשתות החברתיות והפך לסנסציה עולמית.

ההורים לא אהבו את הבקשה והחלו למרר את חייה של המנהלת המסכנה. "קראו לי שמנה וזונה שמרוויחה יותר מדי כסף. בשתי הפעמים ההורים קראו לי כך כשילדיהם שומעים את המילים הקשות".

המנהלת מספרת על "הפרשה"

בריאיון שנתנה ל"דיילי מייל" הבריטי סיפרה המנהלת שחלק מההורים הגדילו לעשות והגיעו בפיג'מה ובנעלי בית גם להופעות של ילדיהם בבית הספר ולאסיפות הורים. "אני חושבת שמדובר בתלבושת לא הולמת, והרי כולנו רוצים לשמש דוגמה טובה לילדים שלנו", כתבה במכתב.

עקבו אחרי אסור לפספס בפייסבוק

למרות התגובות הקשות שקיבלה, סיפרה צ'ישולם שרוב ההורים תומכים בהחלטה. "קיבלתי חיזוקים מדהימים מהורים, צוות בית הספר והקהילה. חלק מההורים שהתקוממו אמרו לי שישקלו ללבוש בגדים הולמים. אני לא יכולה להכריח אותם לעשות את זה, אבל אולי מכתב אחד קטן שיישלח אליהם הביתה יגרום להם ללבוש ג'ינס".

עוד באותו נושא

ללבוש פיג'מה למשרד: שאלו אותנו כיצד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully