וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שתולים בתרבות": המטרה הבאה של "אם תרצו" - אמנים בארגוני שמאל

27.1.2016 / 19:33

פרסום ראשון: תנועת הימין תצא בקרוב בקמפיין חדש, שבו יוזכרו אנשי רוח שקשורים לארגונים דוגמת "בצלם" ו"שוברים שתיקה". בין האמנים: גילה אלמגור, עמוס עוז ושאנן סטריט. מנכ"ל "אם תרצו": "לא נאפשר להם לזרות חול בעיני הציבור"

עריכה: ניר חן

(דיון באולפן וואלה! NEWS על קמפיין "השתולים" של "אם תרצו", בחודש שעבר)

אחרי קמפיין השתולים נגד ראשי ארגוני השמאל הקיצוני, קמפיין חדש של תנועת "אם תרצו" יוצא נגד בכירי האמנים בישראל, בליווי דוח חדש המסמן מאות אמנים ישראלים אשר שחברים או קשורים לארגוני השמאל. בקמפיין החוצות שיעלה בקרוב תחת הכותרת "שתולים בתרבות", מוצגים כמה מהאמנים הבולטים ביותר בישראל ולצדם נכתב כי זו "דרמה סוחפת על חבורת אמנים התומכים בארגונים שתולים" ונאמר כי "נמאס לממן אמנים התומכים בארגונים אלו".

הדוח מחולק לפרקים, ובהם מופיעים האמנים המשתפים פעולה עם ארגוני השמאל. בין האמנים שיוזכרו בקמפיין נמצאים השחקנית גילה אלמגור, הזמרות רונה קינן וחווה אלברשטיין והסופרים א.ב יהושוע, עמוס עוז, דויד גרוסמן ורונית מטלון, החברים במועצה הציבורית של "בצלם".

עוד יוזכרו המחזאי יהושוע סובול, חבר הוועד הציבורי בארגון "יש דין", והזמר שאנן סטריט, חבר במועצה הבינלאומית של הקרן לישראל החדשה שאף הקריא עדויות בערב של ארגון "שוברים שתיקה". בין האמנים הנוספים ששמם נקשר בתמיכה בארגון היו השחקנית רננה רז, העיתונאי גל אוחובסקי והמחזאיות ענת גוב - שהלכה לעולמה לפני כשלוש שנים שנים - ועדנה מזי"א, שהשתתפו בעבר באירוע של "שוברים שתיקה".

לקריאה נוספת בנושא
ועד מתיישבי השומרון מממן את פרויקט "השתולים" של ארגון הימין
אם תרצו, כולנו שוברים שתיקה: ישראל הפכה לאומה של "מלשינים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתן פלג, מנכ"ל תנועת "אם תרצו", מסר כי "בכל פעם שנבחרי ציבור במדינת ישראל מנסים לממש את המשימה שהוטלה עליהם על ידי העם באופן הדמוקרטי והלגיטימי ביותר, אנו נתקלים במסע הכפשה אוטומטי מצד 'אנשי תרבות' המנסים לצייר עצמם כנאורים, מתקדמים ש'יודעים טוב יותר' מכלל הציבור".

לדבריו, "פעם זה עמוס עוז, פעם זו גילה אלמגור או דויד גרוסמן. בסיבוב הנוכחי מול שרת התרבות ניצב בגאון יהושוע סובול. הבעיה היא שאותם אנשים משמיטים את העובדה שהם חברים בארגונים שתולים, הפועלים במימון ממשלתי זר והקרן לישראל חדשה נגד מדינת ישראל. הוא הוסיף כי "חלה על הציבור הזכות המלאה לדעת את הפרטים הללו. נפרסם בימים הקרובים עשרות שמות של 'אנשי תרבות' החברים בארגונים שתולים למיניהם. אנחנו לא נאפשר לארגונים שתולים לזרות חול בעיני הציבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully