וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: ירדן ג'רבי ולינדה בולדר זכו במדליות זהב בגרנד פרי הוואנה

24.1.2016 / 1:00

הג'ודוקא הבכירה (63 ק"ג) גברה על אספינוסה הקובנית וחגגה מדליה ראשונה לשנת 2016 בזכות ווזארי שהושג דקה לפני סיום הקרב. בהמשך בולדר (70 ק"ג) הצטרפה אחרי ניצחון על גרצ'אק מהונגריה

הג'ודוקא ירדן ג'רבי. ברני ארדוב
הלכה עד הסוף. ירדן ג'רבי/ברני ארדוב

אחרי מדליית הכסף של שירה ראשוני, תחרות גרנד פרי הוואנה בקובה נמשכה היום (שבת) עם שתי מדליות זהב נוספות לישראל. תחילה הייתה זו ירדן ג'רבי, שרושמת הישג ראשון לשנת 2016, ובהמשך לינדה בולדר הצטרפה אליה עם זהב משלה שהשלים מדליה שלישית למשלחת הישראלית.

ג'רבי, שמתחרה בקטגוריית משקל עד 63 ק"ג, פתחה את התחרות רק בסיבוב השני בזכות הדירוג הגבוה שלה, והוגרלה מול הספרדייה איסבל פוצ'ה. השתיים לא השיגו ניקוד במהלך הקרב, אבל הספרדייה נענשה פעמיים ועל כן הפסידה. ברבע הגמר המתינה לג'רבי מאילין קרבחאל מקובה, שהחזיקה מעמד שלוש דקות לפני האיפון של הישראלית. בחצי הגמר הסתפקה ג'רבי ביוקו וניצחה את אקטרינה ולקובה הרוסייה. בגמר המתינה לה הקובנית מריסט אסיפנוסה, אבל ג'רבי שמדורגת חמישית בעולם, השיגה ניצחון בזכות ווזארי שהגיע דקה לפני סיום הקרב, וזה כבר הספיק כדי שהשופט יצביע על ג'רבי כמנצחת וכזו שתדאג להשמעת התקווה הלילה בקובה.

בולדר (70 ק"ג) פתחה גם היא את הופעותיה בתחרות בסיבוב השני. אוניקס קורטס אלדמה מקובה, מדליסטית הארד מאליפות העולם ב-2014, עשתה לה חיים קשים בקרב הראשון של הישראלית-הולנדית, אבל איפון שהושג חמש שניות לפני סיום הקרב הכריע את ההתמודדות וגם בולדר עלתה. ברבע הגמר חיכתה לה אירינה גאזייבה הרוסייה, שספגה עונש משולש ונכנעה לאיפון. בולדר פגשה בחצי הגמר את איב מארי גהי הצרפתייה וניצחה אותה באיפון אחרי 3:34 דקות. בגמר היא התמודדה מול סאבינה גרצ'אק ההונגרייה, הייתה דומיננטית יותר, ובשניות האחרונות של הקרב היא השיגה יוקו שסידר לה את הזכייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully