וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: שירה ראשוני זכתה במדליית כסף בגרנד פרי הבאנה

23.1.2016 / 0:15

הספורטאית פתחה ברגל ימין את 2016 עם שלושה ניצחונות, אבל נכנעה לאלופה האולימפית מנזס מברזיל באיפון וסיימה עם מעט אכזבה. גילי כהן אכזבה והודחה מוקדם, רוני שוורץ סיימה שביעית

שירה ראשוני, שני הרשקו. איגוד הג'ודו,
תחושה קטנה של פספוס. שירה ראשוני עם שני הרשקו/איגוד הג'ודו

נבחרת הנשים של ישראל בג'ודו פתחה הערב (שישי) את הופעותיה לשנת 2016 בתחרות הגרנד פרי הבאנה בקובה. שירה ראשוני (48 ק"ג) עשתה את המוטל עליה כאשר היא סיימה עם מדליית הכסף אחרי הפסד בגמר לאלופה האולימפית, שרה מנזס מברזיל. ראשוני פתחה את דרכה בסיבוב השני והשיגה ווזארי על הקובנית ואנסה אלמן בדרכה לשלב הבא.

לאחר מכן התגברה ראשוני על לאטיטיה פאייה מצרפת, וניצלה ארבעה עונשים של יריבתה כדי להבטיח מקום בחצי הגמר, שם היא פגשה את מליסה מונוז, גם היא מקובה והכניעה אותה בווזארי. הקרב שלה על מדליית הזהב היה מול מנזס. תחילה קיבלו השתיים שידו כל אחת, אבל קצת יותר מדקה לאחר תחילת הקרב הצליחה הברזילאית להטיל את יריבתה באיפון ולסיים את הקרב.

שירה ראשוני, שנייה משמאל, כשלצידה נדיה קומאנצ'י מתעמלת עבר. איגוד הג'ודו,
ראשוני מקבלת את המדליה מנדיה קומאנצ'י/איגוד הג'ודו

"זו מדליה חשובה מאוד בשבילי ואני שמחה להתחיל ככה את השנה האולימפית", אמרה ראשוני. "אני אמשיך לעשות כל מאמץ כדי להגיע בצורה המיטבית למשחקים האולימפיים בריו". שני הרשקו, מאמן הנבחרת, הוסיף: "אני גאה מאוד בשירה שממשיכה במסלול ההתקדמות. זו מדליה חשובה מאוד עבורה בדרכה להשתתפות באולימפיאדה ראשונה עבורה בריו 2016. שירה עשתה יום תחרויות מצוין ולמעשה סיימה בפודיום איכותי ביותר הכולל את הברזילאית האלופה האולימפית מלונדון, אלופת העולם מ-2015 מארגנטינה וקובנית שזכתה במדליית הארד באליפות העולם".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
גילי כהן, ג'ודוקאית ישראלית. קובי אליהו
טעם חמוץ. גילי כהן/קובי אליהו

באותו משקל, אמלי רוסאנו נעצרה בסיבוב השני. היא ניצחה את ספורה קורשה מצרפת בזכות איפון, אבל הפסידה לאחר מכן לארגנטינאית פאולה פארטו, אלופת העולם המכהנת שהשיגה ווזארי ולאחר מכן איפון.

ב-52 ק"ג האכזבה הגדולה הגיעה מכיוונה של גילי כהן שהפסידה בקרב הראשון שלה (בסיבוב השני) לגרטל רומרו מקובה. כהן השיגה יוקו ו-ווזארי, אבל יריבתה השיגה את האיפון ועלתה על חשבונה לשלב הבא. באותו משקל, רוני שוורץ הגיעה לבית הניחומים וסיימה במקום השביעי. היא עברה את פאניה חימנז מקובה בסיבוב הראשון, לאחר מכן היא התגברה גם על גולבדאם בבמוראטובה מטורקמיסטן, אבל נכנעה ברבע הגמר לאליסה היילן מבלגיה ובהמשך בבית הניחומים למונגולית טסולמון אדיסמבו.

קמילה מינקאווה (57 ק"ג) הספיקה לעבור את השוויצרית אמילי אמרון, אבל הפסידה מיד לאחר מכן לויולה ואכטר מגרמניה, זאת לאחר שספגה שני עונשים בקרב שהיה נטול ניקוד. בשבת יעלו שאר הספורטאיות בנבחרת, כאשר ירדן ג'רבי (63 ק"ג) תחל את דרכה בסיבוב השני, וכך גם לגבי לינדה בולדר (70 ק"ג).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully