וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו האריך את חוזהו בהפועל ירושלים בשלוש שנים

14.1.2016 / 22:19

הפורוורד שהוביל את האדומים לזכייה באליפות היסטורית ימשיך בקבוצה, כך הודיע הבעלים אורי אלון בפייסבוק. אליהו, שירוויח 1.5 מיליון דולר נטו: "אסיים כאן את הקריירה וזו הרגשה מדהימה"

one

בווידיאו: ההפסד של ירושלים ביורוקאפ

כוכב הפועל ירושלים, ליאור אליהו, האריך הערב (חמישי) את חוזהו בקבוצה בשלוש שנים נוספות, כך הודיע הבעלים של האלופה, אורי אלון, בדף הפייסבוק שלו. אלון כתב: "The MVP is here to stay. הישראלי הדומיננטי והמצטיין בליגה נשאר באלופה לעוד שלוש שנים". אליהו ירוויח בשלוש העונות הקרובות 1.5 מיליון דולר נטו בסך הכול.

מה שהאיץ את המשא ומתן בין הפועל ירושלים לאליהו היה ההחתמה של גל מקל במכבי תל אביב. האדומים, שחששו מאפשרות שהיריבה הגדולה תנסה להשיב אליה את אליהו, תכננו בחודש האחרון להציע לו שכר של חצי מיליון דולר לעונה.

אליהו החל את הקריירה בהפועל גליל עליון וממנה עבר למכבי תל אביב ב-2006. אחרי שלוש שנים במדי הצהובים, יצא לספרד ושיחק עונה אחת בקאחה לבוראל, לפני שחזר לעוד שלוש שנים במכבי תל אביב. בתחילת עונת 2013/14 הוא נותר ללא קבוצה, לאחר שמכבי תל אביב איבדה את האליפות. בנובמבר של אותה שנה, חתם בירושלים ובעונה השנייה שלו שם הוביל את הקבוצה לאליפות ראשונה בתולדותיה ונבחר לשחקן השנה בליגה.

אליהו אמר: "אין שמח ומאושר ממני להישאר בהפועל. אסיים כאן את הקריירה וזו הרגשה מדהימה. בשנתיים וחצי האחרונות התחברתי בצורה מושלמת לאוהדים ולמועדון ואני חושב שכולם רואים את זה על המגרש. אני נהנה מכל רגע כאן ומוכן לאתגרים שעוד עומדים בפנינו. אני רוצה בהזדמנות זו להודות לבעלים אורי אלון, לאיל חומסקי, לכל המערכת וכמובן לקהל המדהים שלנו על הבעת האמון. אני מאמין שהאליפות ההיסטורית היא רק ההתחלה. יאללה הפועל!!"

לידיעה מספטמבר: ירושלים תפנה לאליהו ותציע לו הארכת חוזה

לידיעה מדצמבר: הפועל ירושלים תציע לאליהו חצי מיליון דולר לעונה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ליאור אליהו שחקן הפועל ירושלים חותם על חוזה חדש. הפועל ירושלים, אתר רשמי
נשאר בבירה. אליהו חותם/אתר רשמי, הפועל ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully