וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאריד מונדראגון שוחרר מבית החולים: "מודה לכולם על התמיכה"

שוער העבר הקולומביאני שאושפז אחרי מה שנראה כניסיון התאבדות, העלה לאינסטגרם תמונה שלו בבית הוריו. במולדתו מעריכים שהבעיות האישיות שלו נובעות מהפרידה מאשתו לפני כמה חודשים

שוער נבחרת קולומביה לשעבר, פאריד מונדראגון, שוחרר לביתו אחרי מה שנראה כמו ניסיון התאבדות. מונדראגון בן ה-44 הגיע לבית החולים בעיר קאלי ביום שלישי בסביבות 21:30 שעון קולומביה אחרי שנטל כמות גדולה של כדורים, ככל הנראה נוגדי דיכאון. הוא שוחרר אתמול סמוך ל-17:00, פחות מ-24 אחרי שאושפז.

מונדראגון הספיק להעלות תמונה לחשבון האינסטגרם שלו, בה הוא נראה כשהוא יושב לצד הוריו. הוא כתב: "תודה לכולם על התמיכה והאהבה. קיבלתי הודעות מכל העולם. אני נמצא לצד הוריי ומחלים. אני מודה לצוות בית החולים".

בהודעה מבית החולים, נמסר ששוער העבר הגיע במצב טוב, טופל ושוחרר, אבל לא נכתב דבר אודות ניסיון התאבדות. יחד עם זאת, בקולומביה יש מי שמעריך שנטילת הכדורים היו מעין זעקה לעזרה ושהוא סובל מדיכאון אחרי שלפני כמה חודשים נפרד מאשתו אדריאנה. לפני מספר ימים כתב שוער העבר בחשבון האינסטגרם שלו: "נמאס לי מכך שאנשים שופטים אותי כל הזמן".

כריסטוף דאום שאימן את מונדראגון בפ.צ קלן, אמר אתמול: "קשה לי להאמין, אני בהלם. פאריד תמיד היה בחור שמנסה למצוא פתרון לכל בעיה. הוא היה שחקן מוביל עם אישיות גדולה. אולי היו לו בעיות אישיות, אולי זה בגלל הפרידה מאשתו. אני מאוד מקווה שהוא יחזיר את חייו למסלול".

מונדראגון החליט לתלות את הנעליים לאחר המונדיאל האחרון בברזיל, בו לקח חלק והפך לכדורגלן המבוגר ביותר שמשחק במונדיאלים. עם סיום הטורניר הודיע כי הוא סיים את דרכו בכדורגל. הוא שיחק בעבר בארגנטינה, בריאל סראגוסה הספרדית, מץ הצרפתית וכן בגלאטסראיי, פ.צ קלן וב-MLS.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully