וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקופה רושמת: גילוי נאות

14.1.2016 / 11:19

האם הפרשנית הכלכלית של גלובס ליאת רון שבן זוגה מחזיק במניות "טיב טעם" יכולה לדון באובייקטיביות בתוכנית "לילה כלכלי" בעניינו של המתחרה רמי לוי? רון לוואלה ברנז'ה: "הוא אינו פעיל בחברה ועד שלא עזב אותה לא עסקתי בקימעונאות"

צילום מסך
יצויין כי בחודשים האחרונים הגיעו לוואלה ברנז'ה טענות דומות מצד החקלאים, בעקבות ביקורת שמתחה עליהם רון באותה תוכנית טלוויזיה

הפוסט שכתב הבכיר לשעבר בחברה של רמי לוי כיכב גם בתוכנית "לילה כלכלי" ששודרה אמש (רביעי) בערוץ 10. אלא שהפעם הדיון לא עסק בטענות נגד לוי אלא בעובדה שבן זוגה של הפרשנית הכלכלית של התוכנית, העיתונאית מגלובס ליאת רון, הוא קובי טרייביטש, המחזיק במניות ברשת קמעונאית מתחרה "טיב טעם".

את הדיון הסוער פתחה רון, שישבה לצדו של הפרשן שלמה מעוז, בכך רמי לוי מצטייר כשובינסט בעקבות הפוסט שפרסם עובדו לשעבר, לפיו בחברות של לוי השתיקו הטרדות מיניות וגרמו להתפטרותן של נשים בהריון. לוי בתגובה דרש מרון שתצא בגילוי נאות ותספר על מעורבות בן זוגה ברשת המתחרה. לאורך כל הדיון התייחס לוי לרון ועסקיה המשפחתיים של ולא לטענות הקשות שהופנו נגדו.

יצויין כי בחודשים האחרונים הגיעו לוואלה ברנז'ה טענות דומות מצד החקלאים, בעקבות ביקורת שמתחה עליהם רון באותה תוכנית טלוויזיה. כמו כן, לפני שש שנים נחשף בעיתון "כלכליסט" כי לא דווח שרון הועסקה בשנים כאחראית על קשרי העיתונות של חברת "טים טעם", בעת שטרייביטש החזיק ב-41% ממניות החברה, שאת מרביתן מכר.

"כעיתונאית כלכלית חסרת פניות, תמכתי במאבקה של שופרסל"

ליאת רון אמרה בתגובה לוואלה ברנז'ה: "אישי מחזיק בכ-7% בחברת טיב טעם, כאשר כשש שנים אינו פעיל בחברה וחמש שנים אין לו נציגות בדריקטוריון ואין לו כל קשר לחברה. עד שאישי לא עזב את החברה לא כתבתי ולא עסקתי בקימעונאות, ברגע שהוא ניתק את הקשר מהחברה אין מניעה שאני אעסוק בזה".

רון הוסיפה כי "כעיתונאית כלכלית חסרת פניות, תמכתי במאבקה של שופרסל ביוניליוור בצורה נחרצת. אני תומכת בהמשך אני תומכת בהמשך קיומה של רשת מגה. אין לי סנטימנט לאף אחד ואין לי דבר נגד רמי לוי. יש לי ביקורת נוקבת על האופן שבו הוא מתייחס לעובדיו המוחלשים ובעיקר לנשים והגיע הזמן שהתקשורת תפסיק לאתרג אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully