וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: רוקאס סטנולביצ'יוס חתם לשלוש שנים וחצי

3.1.2016 / 21:25

אחרי צירופו של הקשר הליטאי בן ה-21, בקבוצה נוטים להחתים גם את מאוריסיו הברזילאי ולהשאיל אחד מהם לקבוצה אחרת. דויד מנגה ישוחרר או יוקפא, שחר הירש עדיין על הפרק

one

בווידאו: ה-0:3 של עירוני קרית שמונה על מכבי נתניה

עירוני קרית שמונה ממשיכה להתחזק והערב (ראשון) חתם בקבוצה הקשר הליטאי רוקאס סטנולביצ'יוס. הליטאי בן ה-21 היה במעקב של קרית שמונה בתקופה האחרונה ובמועדון החליטו לרכוש את השחקן מראייה מיידית ועתידית, ולהחתימו לשלוש שנים וחצי.

סטנולביצ'יוס גדל באקרנאס הליטאית, היה חבר בסגל שזכה באליפות ב-2012 עוד כשחקן נוער וב-2014 הפך לשחקן הרכב, פתח 19 פעמים וגם כבש שני שערים עבור קבוצת נעוריו. בעונה האחרונה שיחק בסגנית האלופה טרקאי וכבש שני שערים ב-25 משחקים, מתוכם 10 בהרכב.

דויד מנגה שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
צריך למצוא לעצמו קבוצה חדשה. דויד מנגה/ברני ארדוב

כעת בקרית שמונה ישקלו האם לצרף את השחקן לקבוצה באופן מיידי או להשאיל אותו לקבוצה אחרת. מלבד הליטאי, במועדון נוטים להחתים גם את מאוריסיו הברזילאי שנבחן בקבוצה לאחרונה. אם יוחתם, יצטרכו להחליט מי מבין השניים יושאל, כשהפועל עכו הוזכרה כאחת שתרצה לקלוט את אחד הזרים.

בנוסף, בקבוצה לא ויתרו עדיין על אופציית שחר הירש, אלא שנציגיו של השחקן לא בטוחים שכעת עם ההחתמות החדשות קרית שמונה עדיין האופצייה הטובה ביותר עבור הירש. כמו כן, בקרית שמונה עשויים לצרף בלם נוסף אם יימצא ישראלי בו יאמין איזי שרצקי.

משמעות ההחתמה של הליטאי היא שדויד מנגה ישוחרר מהקבוצה או יוקפא, אם לא תימצא קבוצה שתקלוט אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully