וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יתמודד מול נתניהו? ראש עיריית ירושלים ניר ברקת התפקד לליכוד

ראש העיר הודיע על הצטרפותו לתנועה, וקראו לתומכי המחנה הלאומי לעשות כמוהו: "איני יכול לעמוד כצופה מהצד. התפקדות לליכוד תזרים דם חדש". הוא גם רמז על אפשרות להתמודד על ראשות המפלגה, אך לא ציין מתי יעשה זאת: "בעתיד אקבל החלטה"

צילום: מתוך דף הפייסבוק הרשמי של ניר ברקת, עריכה: גדי וינסטוק

ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, הודיע הבוקר (שלישי) על התפקדותו למפלגת הליכוד. בסרטון שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו הוא קרא לתומכי המחנה הלאומי להצטרף יחד איתו לתנועה.

"לפני 15 שנה עזבתי את כל עסקיי כדי לשרת את ירושלים במשכורת של שקל לשנה", אמר ברקת. "מתוך אותה תחושת שליחות ואחריות לעתיד מדינת ישראל אני מתפקד הבוקר לליכוד. במערכות הבחירות האחרונות התייצבתי ותמכתי בראש הממשלה ובליכוד. כמי שמאמין בשמירה על ארץ ישראל וירושלים מאוחדת, חיזוק הביטחון וצמצום פערים חברתיים, איני יכול לעמוד כצופה מהצד. התפקדות גדולה לליכוד תזרים דם חדש ורוח חדשה ותחזק את המנהיגות שבאה לשרת את הציבור ללא שיקולים זרים".

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
נתניהו מקדים את הבחירות בליכוד – ומציב את סער וברקת בבעיה
נתניהו בוחן הקדמת הפריימריז; השר כץ: לא הזמן למהלכים פוליטיים
הומו מוצהר, בוגר שב"כ ותומך בתפילת יהודים בהר הבית: הח"כ שיחליף את שלום

רוה"מ בנימין נתניהו עם ראש העיר ירושלים, ניר ברקת במתחם ממילא, פברואר 2015. נועם מושקוביץ
"ירושלים היא משימת חיי". ברקת ונתניהו/נועם מושקוביץ

ברקת הוסיף כי "ההתפקדות תחזק גם את ירושלים ותאפשר לה לקבל את המקום הראוי לה בחלוקת המשאבים הלאומיים". בסרטון הוסיף ברקת על כוונותיו העתידיים להתמודד בפריימריז של ראשות המפלגה: "ירושלים היא משימת חיי. יש לנו עבודה לעשות ואמשיך לשרת את ירושלים כראש העיר לפחות עד סיום הקדנציה הנוכחית. בעתיד אקבל החלטה אם להתמודד שוב או להמשיך לשרת את הציבור ברמה הלאומית בידיכם הזכות להיות שותפים לעיצוב פני המדינה בשנים הקרובות. הצטרפו איתי לליכוד - עכשיו".

השר לענייני ירושלים זאב אלקין בירך על הודעתו של ברקת. "טבעי שראש עיר הבירה שלנו יהיה חבר במפלגה של המחנה הלאומי", אמר. "תושבי ירושלים הביעו את אמונם בליכוד בבחירות האחרונות, והליכוד ניצח בירושלים בפער אפילו גדול יותר מהתוצאה הארצית. לכן, הצטרפותו של ראש עיריית ירושלים לשורות הליכוד מבטאת את החיבור העמוק הזה של תנועת הליכוד לירושלים והיא מחזקת גם את הליכוד וגם את ירושלים. כשר ירושלים נמשיך לשתף פעולה עם ראש העיר בפעילות היומיומית למען פיתוחה ושגשוגה של העיר".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

"מי שחושב שברקת יכול לנצח את נתניהו - לא מכיר את הליכוד"

בתחילת השבוע פורסם כי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מעוניין להקדים את הפריימריז בליכוד. ייתכן כי הסיבה להקדמה זו היא הניסיון להפתיע את מי שעשוי להתמודד מולו, בהם גם ניר ברקת. תומכיו של נתניהו סברו כי הוא הצליח לאחרונה לייצב את מעמדו במפלגה, עם העברת מתווה הגז ואישור התקציב, ולכן הצבתו של ברקת כמועמד מול נתניהו על ראשות המפלגה, היא חסרת סיכוי להתממש. "מי שחושב שגם בעוד שנה ברקת או סער יכולים לנצח את נתניהו, כנראה אינו מכיר את הליכוד", אמרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully