וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש המועצה האזורית מטה יהודה חשוד באונס ובשוחד

21.12.2015 / 19:55

בנוסף למשה דדון, נעצרו עשרה בכירים במועצה בחשד לקבלת שוחד ועבירות מרמה. שמונה נוספים עוכבו לחקירה. עצור נוסף הוא בעל חברת קבלן שנסחרת בבורסה. מעצרו הוארך בשמונה ימים

צילום מסך

ראש המועצה האזורית מטה יהודה, משה דדון, נעצר הבוקר (שני) בחשד לאונס ולשורה של עבירות מין כלפי עובדות במועצה. כמו כן, הוא חשוד בעבירת שוחד שקשר לכאורה עם קבלנים ומעצרו הוארך בבית משפט השלום בראשון לציון בשמונה ימים. בנוסף אליו נעצרו עשרה בכירים במועצה בחשד לקבלת שוחד ועבירות מרמה. עצור נוסף חשוד גם הוא בעבירות מין. שמונה עובדים נוספים במועצה עוכבו לחקירה.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
היום שאחרי: בליכוד נערכים לקרבות הירושה אחרי פרישתו של שלום
הגולן הסורי איבד את המושך בחוטים שידע לנצל את הכאוס
"אם צריך, לא תהיה לו בעיה להעמיד לדין גם את ראש הממשלה"

משה דדון, ראש מועצת מטה יהודה. פייסבוק, צילום מסך
חשוד באונס. ראש המועצה האזורית מטה יהודה משה דדון/צילום מסך, פייסבוק

לפי החשד, דדון קידם קבלנים ויזמים יחד עם שותפים. ובתמורה הם העבירו לו שוחד, תוך רישום כוזב, מרמה, עבירות מס והלבנת הון. כמו כן, נבדקת האפשרות שגם נעשו עבירות מין. במסגרת הפרשה נעצר בעל חברת קבלן בחשד כי הוא מעורב בפרשות נוספות מעבר לשחיתות במועצה.

החקירה מנוהלת על ידי המשטרה בשיתוף רשויות ממשלתיות, ובהן הרשות להגבלים עסקיים, רשות המסים והרשות לניירות ערך. האחרונה מעורבת בפרשה משום שחברת הקבלן שהבעלים שלה נעצר נסחרת בבורסה. הבוקר נערכו חיפושים בבתי החשודים ובמשרדיהם, לרבות משרדי המועצה וחברת הקבלן. בחיפושים הוחרמו מסמכים, מחשבים, רכוש אחר וחשבונות, לפני הגשת בקשה לחילוט על ידי הפרקליטות.

(עדכון ראשון: 10:57)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully