וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בלבנון: מטוס ישראלי פוצץ מתקן האזנה בדרום המדינה

מדיווח שפורסם בכלי תקשורת בלבנון עולה כי מטוס של חיל האוויר השמיד מתקן האזנה וריגול שהוטמן בעיירה אל-מנסורי. חיילי צבא לבנון ואנשי חיזבאללה כיתרו את המקום לאחר הפיצוץ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמונת מכשיר האזנה ישראלי שהופצה בעבר בתקשורת הלבנונית/מערכת וואלה!, צילום מסך

מטוסי חיל האוויר הישראלי הפציצו הערב (שבת) מתקן ריגול והאזנה בעיירה אל-מנסורי סמוך לעיר צור שבדרום לבנון - כך דווח באתר "א-נהאר" הלבנוני. בנוסף, דווח כי חיילי צבא לבנון ואנשי חיזבאללה מכתרים את מקום ההפצצה. ברשתות החברתיות דווח כי לאחר האירוע הורגשה תנועה ערה של מטוסי חיל האוויר הישראלי בין העיירות אל-מנסורי ואל-חניה.

לפני כשלושה שבועות דווח בתקשורת הלבנונית כי מכשיר האזנה ישראלי פוצץ סמוך לכפר בורג' אל-מולוק שבאזור מרג' עיון בדרום לבנון. על פי הדיווח שפורסם אז, הפיצוץ אירע בשעה שעבר בסמוך למקום בולדוזר, ושני פועלים שהיו בו נפצעו. מדובר צה"ל אז נמסר בתגובה: "איננו מתייחסים לפרסומים זרים".

עוד בוואלה! NEWS:
"הפכנו לקריית ארבע 2": תושבים ברעננה חוששים, האבטחה תתוגבר
3,000 בהפגנת שמאל בת"א: "השלטון מסית במקום להציע פתרונות"
הממונה על עברייני מין בסנגוריה: "מרגישה אמפתיה כלפי אורן קורידו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמונת מכשיר האזנה ישראלי שהופצה בעבר בתקשורת הלבנונית/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאז מלחמת לבנון השנייה בשנת 2006, התגאה ארגון חיזבאללה בכך שהצליח לחשוף רשת של סייענים ישראלים כביכול, שניסו לחדור לרשת התקשורת הנייחת והסלולרית בלבנון. כמו כן, טען הארגון כי חשף מתקני האזנה ותצפית שהוצבו בבאזורים שבשליטתו בדרום המדינה ובמזרחה.

לפני כשנה, פעיל חיזבאללה נהרג בפיצוץ מכשיר מעקב שהתקינה ישראל, על פי דיווחים לבנוניים, ברשת התקשורת של הארגון בדרום לבנון. על פי הדיווח, מטוס של חיל האוויר פוצץ את המכשיר בזמן שחוסיין עלי חיידר, פעיל הארגון בן 25 המתמחה בחבלה, ניסה לפרק ארבעה מכשירי ריגול. לא נמסרה תגובה מצד צה"ל על הדיווח. כמה פעילים נוספים בארגון השיעי נפצעו בפיצוץ.

  • עוד באותו נושא:
  • לבנון
  • צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully