וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי אל קודס מהליגה הפלסטינאית מנסים ליצור שת"פ עם בני סכנין

13.12.2015 / 19:08

ראשי הקבוצה ממזרח ירושלים הגיעו לסכנין, נפגשו עם ראשי המועדון וביקשו ליצור הסכם הדדי שיכלול העברת שחקנים ומשחקי ידידות. סמנכ"ל אל קודס: "מקווה שיהיה משחק ידידות בקרוב". ספואן זועבי מסרב לעבור

one

בווידאו: בני סכנין מפסידה להפועל באר שבע

האם נרקם שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין קבוצה מליגת העל לקבוצה מהליגה ברשות הפלסטינאית? ייתכן מאוד שכן. לוואלה! ספורט נודע שבסוף השבוע שעבר נפגשו ראשי הילאל אל קודס שממוקמת במזרח ירושלים ומשחקת בליגה הפלסטינאית, עם ראשי בני סכנין ואלו ינסו לרקום שיתוף פעולה בין המועדונים. עיקר ההסכם יהיה העברת שחקנים משתי הקבוצות כשסכנין תקבל זכות ראשונים על שחקנים מהקבוצה ממזרח ירושלים אם תחפוץ בהם.

בפגישה שנערכה בסכנין, הבהירו ראשי הילאל אל קודס שהם חפצים מאוד במסגרת שיתופית בין שני המועדונים כשגם אנשי סכנין הביעו עניין. שיתוף הפעולה לא יכלול אלמנטים כלכליים בשלב זה, עשוי להביא גם למשחק ידידות היסטורי בין קבוצה ישראלית לקבוצה המשחקת בליגה הפלסטינאית, כאשר ראשי המועדון מהליגה הפלסטינאית מנסים להביא לכך שמשחק כזה יתקיים כבר בחודש הבא.

חאלד דוכי, בני סכנין. ברני ארדוב
"אנשים טובים ואיכותיים". דוכי/ברני ארדוב

לוואלה! ספורט נודע כי ראשי אל קודס ביקשו להעביר לשורותיהם את ספואן זועבי, המשחק בבני סכנין. מדובר באחד מהשחקנים הבולטים בליגה הלאומית בעונה שעברה, שלא קיבל יותר מדי הזדמנויות העונה בליגת העל. למרות זאת, השחקן לא מעוניין לעבור בשלב זה, במיוחד בשל העובדה שקבוצות נוספות מליגת העל מעוניינות בשירותיו, כמו גם הפועל ראשון לציון ומ.ס אשדוד מהליגה הלאומית. זועבי עוד אף עשוי להישאר בסכנין.

סמנכ"ל אל קודס, עו"ד דיא שוויקי, אישר את הידיעה ואמר לוואלה! ספורט: "אמנם עוד לא סיכמנו על שום דבר ולא חתמנו על כלום, אבל בהחלט דיברנו עם ראשי בני סכנין ואף ביקרנו בעיר כשקיימת אפשרות לשיתוף פעולה בין הצדדים, בכל הקשור להעברת שחקנים ונושאים אחרים. אנחנו גם מקווים לערוך משחק ידידות בין הקבוצות בחג המולד, ונשמח אם המאמן אלי כהן יגיע אלינו כדי לצפות בקבוצתנו משחקת. בנוסף, אם ירצו שחקנים - נשמח לעזור להם וכן נשמח אם שחקנים משם יגיעו אלינו".

מנכ"ל סכנין, חאלד (דוכי) קאסום, אמר בתגובה: "אכן הייתה פגישה. הם ביקשו להעביר אליהם שחקנים אם יהיו כאלה שירצו. אם יהיו שחקנים כאלו נעזור להם. מדובר באנשים טובים ואיכותיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully