וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: חיילי צה"ל מפריעים לשידור של כתבת רשת "פלסטין"

בסרטון, שהופץ ברשתות החברתיות, נראים שלושה חיילים מנסים להסתיר את עדשת המצלמה של העיתונאית. בהמשך, הם מניפים את ידיהם וצועקים במהלך השידור. "מסירת האמת חזקה יותר"

עריכה: מתן חדד

סרטון שהופץ בשעות האחרונות ברשתות החברתיות הישראליות והפלסטיניות מציג שלושה חיילים ישראלים, שמפריעים לכתבת רשת "פלסטין" בדיווחה מאזור הכפר עאבוד שליד רמאללה. בתחילת הסרטון עומד אחד החיילים מול עדשת המצלמה, ומנסה למנוע את השידור. בתגובה אומרת הכתבת "החיילים משבשים את פעילות העיתונאים, אך מסירת האמת חזקה יותר". לאחר מכן נראה חייל אחר מבקש מהצלם לפנות את השטח, בעוד אחד החיילים מסתיר את המצלמה בידו.

בהמשך, עומדים החיילים בשורה מאחורי הכתבת וצוחקים. "מדיניות הענישה הקולקטיבית היא מדיניות גזענית שמגיעה מממשלת תל אביב הגזענית כדי להקשות על הפלסטינים", אומרת הכתבת. במהלך הדברים מניד אחד החיילים את אצבעו בשלילה ובסוף דבריה צועקים השלושה "לא".

עוד בוואלה! NEWS:
מהלך היסטורי או קריסת המדינות הנחשלות? הסכם האקלים יוצא לדרך
אישה עברה פעולות החייאה במהלך הלידה - ושרדה עם התינוק
התחזית: הגשמים יתחזקו והטמפרטורות יירדו, ייתכן שלג בחרמון

חיילי צה"ל מנסים לקטוע דיווח  של כתבת ערוץ "פלסטין" באזור רמאללה. ספק 500
אחד החיילים חוסם בידו את עדשת המצלמה/ספק 500

הסרטון זכה כצפוי לתגובות מנוגדות ברשתות הישראליות והפלסטיניות. "כל הכבוד לצה"ל", "השם ישמור על החיילים היקרים", ו-"חבל שאנחנו צבא מוסרי, אחרת היו מפוצצים לה את הפרצוף", הם רק חלק מהתגובות של הצד הישראלי, בעוד ברשתות הפלסטיניות מגנים המגיבים את "ההטרדה וההפרעה" של החיילים.

מדובר צה"ל נמסר: "בסרטון המדובר פעלו הלוחמים בניגוד למצופה מחייל בצה"ל. לאור המקרה נעשה חידוד ההנחיות להתנהלות מול כלי תקשורת. צה"ל ימשיך לאפשר חופש סיקור עיתונאי ביהודה ושומרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully