וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארים בנזמה הושעה מנבחרת צרפת: "מכבד את ההחלטה"

ההתאחדות הצרפתית כינסה מסיבת עיתונאים והודיעה על השעייתו של חלוץ ריאל מדריד בשל פרשת סחיטתו של מתיו ולבואנה. בנזמה צפוי להחמיץ את היורו: "אני סומך על נשיא ההתאחדות הצרפתית"

צילום מסך

בווידאו: התמונות מהמעצר של קארים בנזמה בחודש שעבר

רק ביום שלישי כיכב קארים בנזמה במדי ריאל מדריד עם שלושער מול מאלמו, אבל היום (חמישי) הוא ספג מכה קשה כשהושעה מנבחרת צרפת ולא ישחק ביורו 2016. יו"ר ההתאחדות נואל לה גרט כינס מסיבת עיתונאים בה הודיע רשמית על השעייתו של בנזמה מהנבחרת עד אשר תתברר באופן סופי פרשת הסחיטה, מה שצפוי לקחת מספר חודשים.

לה גרט הכריז רשמית: "עד אשר יתברר העניין, דידייה דשאן לא יוכל לזמן את בנזמה לנבחרת". במקביל, בנזמה הגיב לראשונה בטוויטר על ההשעייה וכתב: "אני מכבד את ההחלטה וסומך על נשיא ההתאחדות".

שחקן נבחרת צרפת, קארים בנזמה. רויטרס
כבר לא יהיה קפטן הנבחרת. בנזמה/רויטרס

הסיבה להשעיה היא כמובן פרשת קלטת הסקס וסחיטת מתיו ולבואנה, שבה "מככב" קארים בנזמה. חלוץ נבחרת צרפת התבטא כבר בפרשה וטען כי הוא לא סחט את ולבואנה ולא דיבר איתו על כסף, אך ההתאחדות הצרפתית לא התרשמה מדבריו ובנזמה צפוי לשלם מחיר כבד בעקבות הפרשה הזו. כזכור, צרפת תארח את היורו הקרוב בקיץ ובנזמה אמור להיות החלוץ הפותח של דידייה דשאן.

גם ללא בנזמה, לדשאן יש לא מעט פיתרונות טובים לעמדות ההתקפה כשחלוצי הטריקולור נמצאים בכושר מצוין. אוליבייה ז'ירו, חלוצה של ארסנל שכבש גם הוא שלושער מול אולימפיאקוס הוא המועמד הטבעי להיות מספר 9 החדש של הנבחרת לצידו של אנטואן גריזמן הנפלא, כשגם אנטוני מרסיאל ואלכסנדר לקאזט שכבשו השבוע במחזור הסיום של האלופות, צפויים להיות פקטור משמעותי בסגל הנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully