וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי קרית גת: מרקו קילינגסוורת' חתם, לאב ואוליבר יעזבו

הפורוורד (33, 2.01 מ') שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט יחזק את העולה החדשה, שממשיכה לשנות את הסגל. את העונה הנוכחית פתח אקס נתניה ואשקלון בקאלב קארמו האסטונית

one

בווידאו: תקציר התבוסה של קרית גת להפועל ירושלים

מכבי קרית גת ממשיכה לשנות את עצמה, והערב (שני) החתימה רשמית את מרקו קיליגנסוורת'. הפורוורד האמריקאי שעל מועמדתו לעולה החדשה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט מכיר היטב את ליגת העל, ומצטרף לרומרו אוסבי שחתם לאחרונה, בעוד ג'ייסון לאב ודווין אוליבר ישלמו את המחיר ויעזבו.

קילינגסוורת' (33, 2.01) הגיע לישראל בעונת 2009/10 לברק נתניה של אריק אלפסי והיה לאחד השחקנים המובילים במועדון עם 18.4 נקודות ו-8.3 ריבאונדים למשחק בליגה. אחרי העונה הטובה שלו עבר למכבי חיפה, ורשם 17.1 נקודות ו-7.3 ריבאונדים, אך בעקבות הכישלון של הירוקים הוחלט לשלוח אותו בטרייד לגלבוע/גליל, עמה הגיע עד גמר הפיינל פור כשהוא רושם בשלבים המכריעים של העונה 13.3 נקודות ו-4.5 ריבאונדים. בעונת 2011/12 המשיך במסע בישראל כשהצטרף לאליצור אשקלון ורשם במדיה 16.2 נקודות ו-7.4 ריבאונדים למשחק, אך מהעונה ההיא בדרום יזכרו לקילינגסוורת' בעיקר את התקרית המכוערת עם שמעון אמסלם.

הקריירה של הסנטר האמריקאי בישראל הסתיימה בעונת 2012/13 כשחזר לברק נתניה של דני פרנקו, והיה לשחקן הטוב ביותר בקבוצה עם 17.4 נקודות ו-7.8 ריבאונדים. העונה רשם קילינגסוורת' 8.7 נקודות ו-5.9 ריבאונדים למשחק בשורות קאלב קארמו האסטונית בליגת ה-VTB, 11.2 נקודות ו-6.4 ריבאונדים בליגה האסטונית ו-8.5 נקודות ו-5 ריבאונדים למשחק ביורופקאפ.

שחקן ברק נתניה מרקו קילינגסוורת' מול הפועל ירושלים ג'וש דאנקן. קובי אליהו
ברוך שובך. קילינגסוורת'/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully