וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הממשלה אישרה מינוי יגאל עמדי ליו"ר המועצה הישראלית לתרבות ואמנות

6.12.2015 / 11:40

ממשלת ישראל אישרה הבוקר (ראשון) את מינויו של יגאל עמדי לתפקיד יו"ר המועצה הישראלית לתרבות ואמנות. עמדי, בעברו יו"ר עמותת קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים, יחליף את ד"ר חיים פרלוק שכיהן בתפקיד כתשע שנים

מינויו של יגאל עמדי ליו"ר המועצה הישראלית לתרבות ואמנות אושר הבוקר (ראשון) פה אחד בישיבת הממשלה. עמדי יחליף את ד"ר חיים פרלוק, מקורבה של שרת התרבות והספורט הקודמת לימור לבנת, שכיהן בתפקיד כתשע שנים. מינויו של עמדי הובא לממשלה בהמלצת שרת התרבות והספורט מירי רגב.

עמדי היה בעברו סגן וממלא מקום ראש עיריית ירושלים וכיהן, בין השאר, כמחזיק תיק התרבות והאמנות במשך כ-16 שנים. בתקופה זו כיהן בהנהלות של גופים ציבוריים וגופי תרבות מרכזיים כמו פסטיבל ישראל והחברה העירונית "אריאל". בשנת 2003 התמודד מטעם הליכוד לראשות עיריית ירושלים אך זכה בכשלושה אחוזים בלבד.

עמדי שימש כחבר המועצה לתרבות ולאמנות של מפעל הפיס והיה יו"ר ועדת הביקורת של מפעל הפיס. דו"ח מבקר המדינה שפורסם ב-2007 העלה כי עמדי העביר למפעל הפיס שש בקשות תרומה הנוגעות לגופים שביניהם נכללו גם ארבע עמותות שאביו היה קשור אליהן. עמותות אלה, לפי המבקר, קיבלו תרומות בסך עשרות אלפי שקלים. כמו כן, עמדי שימש בעבר יו"ר עמותת קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים.

"הצטרפותו של יגאל עמדי לעשיית המשרד היא נדבך נוסף במימוש המדיניות אותה אני מובילה להנגיש את התרבות והאמנות לפריפריה הגאוגרפית והחברתית למגזר הלא יהודי ולציבור החרדי. אני מברכת את יגאל עמדי עם כניסתו לתפקיד המשמעותי והחשוב ובטוחה בהצלחתו", מסרה רגב.

  • עוד באותו נושא:
  • יגאל עמדי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully