וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתוך שעתיים: שלושה חיילים נפצעו בפיגועי דקירה ודריסה בבנימין

4.12.2015 / 15:15

במהלך הפרת סדר ליד הכפר עבוד, התקרב פלסטיני לקבוצת חיילים, דקר אחד מהם ופצעו בינוני-קשה. שעה קלה לאחר מכן נדרסו שני חיילים ליד סילוואד, ומאוחר יותר נורו יריות על רכב צבאי בסמוך לגדר המערכת; לא היו נפגעים

צילום: דוברות מד"א

שני חיילים נפצעו היום (שישי) באורח קל מפגיעת כלי רכב ליד עפרה שבבנימין, בסמוך לכפר הפלסטיני סילוואד. החשוד נורה. חובשים ופרמדיקים של מד"א הוקפצו לאזור, העניקו להם טיפול רפואי ופינו אותם לבית החולים שערי צדק כשהם סובלים מחבלות בגפיים.

"שני החיילים התקבלו ליחידת הטראומה של שערי צדק כשהם בהכרה, יציבים, במצב כללי טוב ועם פציעות גפיים בלבד", מסר ד"ר יונתן בר נור, כירורג במרכז הרפואי. "שניהם כרגע בהשגחה וטיפול אצלנו במחלקה האורתופדית".

לקריאה נוספת:
ארה"ב למשפחת חשוד בפיגוע בדומא: "נפנה לישראל בנוגע לתנאי מעצרו"
שוטר נפצע בינוני בפיגוע דקירה בשער שכם; המחבל חוסל
האב לחמישה שביצע את הפיגוע בתל אביב: "מתנצל על מה שעשיתי"

כשעה לאחר מכן נורו יריות על רכב צבאי בעת שסייר בסמוך לגדר המערכת בדרום רצועת עזה. לא דווח על נפגעים. הנושא נמצא בבדיקת צה"ל.

מוקדם יותר היום נפצע חייל באורח בינוני-קשה בפיגוע דקירה ליד הכפר עבוד שבבנימין, בסמוך להתנחלות נווה צוף. האירוע התרחש כאשר חיילי גדוד "נצח יהודה" מחטיבת כפיר נקראו למקום בעקבות הפרת סדר שהתפתחה שם. בשלב מסוים התקרב אליהם כלי רכב, וממנו יצא גבר חמוש בסכין. הוא הספיק לדקור חייל אחד בפלג גופו העליון ובצווארו - ואז נורה למוות בידי מפקד הכוח. גופתו הועברה לאנשי הסהר האדום. החייל טופל במקום על ידי כוח רפואה צבאי, ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים.

פיגוע דריסה בסילוואד ליד עפרה בבנימין 04 דצמבר 2015. דובר מד"א ירושלים, מד"א
מקום פיגוע הדריסה, בסמוך לסילואד היום/מד"א, דובר מד"א ירושלים

אזור שני הפיגועים היום:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הלילה נפצע חייל באורח קל בפיגוע דקירה בשכונת תל רומיידה שבחברון. על פי דובר צה"ל, שני מחבלים שהגיעו לעמדת ג'ילבר שבמקום נורו למוות, לאחר שאחד מהם דקר את החייל. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו לצעיר כבן 20 טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים שערי צדק שבירושלים.

על גופו של אחד המחבלים שחוסל נמצא מכתב התאבדות שמוען לאביו. במכתב הלל המחבל את ה"שהידים" בגל הטרור הנוכחי ומקווה שיהיה גאה בו על מעשיו.

פיגוע דריסה בסילוואד ליד עפרה בבנימין 04 דצמבר 2015. דובר מד"א ירושלים, מד"א
אזור פיגוע הדריסה, היום/מד"א, דובר מד"א ירושלים
פיגוע דקירה בסמוך לנווה צוף שבבנימין, 04 בדצמבר 2015. TPS, מערכת וואלה! NEWS
זירת הפיגוע בבנימין, היום/מערכת וואלה! NEWS, TPS
פיגוע דקירה בסמוך לנווה צוף שבבנימין, 04 בדצמבר 2015. TPS, מערכת וואלה! NEWS
זירת הפיגוע, היום/מערכת וואלה! NEWS, TPS

אמש נורו כעשרה קליעים על מכוניתו של תושב המאחז מגרון שבבנימין, כשנסע בסמוך להתנחלות פסגות. איש לא נפגע כתוצאה מהירי. טרם התברר אם חוליה אחראית לירי או שמקורו בעיר הסמוכה אל-בירה. כוחות ביטחון הגיעו למקום ופתחו בסריקות על מנת לאתר את היורים.

(עדכון ראשון: 13:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully