וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: וינצ'נזו מונטלה מונה למאמנה של סמפדוריה

המאמן האיטלקי בן ה-41 שעזב בקיץ את פיורנטינה, לקח את התפקיד בסמפדוריה אחרי שזו גיששה אצלו בשבוע האחרון. נשיא המלחים, מאסימו פררו: "בוקר טוב איטליה, ברוך הבא כוכב!"

מאמן פיורטינה, וינצ'נזו מונטלה. Gabriele Maltinti, GettyImages
מאמנה החדש של סמפדוריה. וינצ'נזו מונטלה/GettyImages, Gabriele Maltinti

שבוע אחרי שפיטרה את וולטר זנגר, סמפדוריה מצאה מאמן. היא חיזרה אחריו, הדיווחים חזרו על שמו, והיום באופן רשמי מונה וינצ'נזו מונטלה למאמן הקבוצה. מונטלה, שעזב בקיץ את פיורנטינה בטונים צורמים והוחלף בפאולו סוזה, חוזר לאמן ויקווה לעשות יותר עם המלחים הכחולים, שנמצאים רק במקום העשירי בטבלה עם 16 נקודות.

ההודעה מגיעה אחרי שכבר בבוקר, נשיא הקבוצה הצבעוני, מאסימו פררו, צייץ בחשבון הטוויטר שלו רמיזות. הוא בירך את איטליה בבוקר טוב, השתתף בצער הקרבנות בצרפת ואמר שהכדורגל הוא החיים. בסוף הציוץ, כתב "ברוך הבא כוכב: וינצ'נזו מונטלה!".

המאמן, שהיה עדיין תחת חוזה בקבצתו הקודמת פיורנטינה, אשר דרשה תמורת לכתו את מלוא סכום השחרור שלו - חמישה מיליון יורו, הודה לראשיה על ההתנהלות הטובה לאחר שהקבוצות עצמן הגיעו להבנות. "זה לא הזמן לדבר על אי ההבנות שהיו לי שם. הייתה תקופה טובה ויש לפיורה חלק חשוב בעיצוב שלי כמאמן", הוא אמר. אחרי הכחשות ביום שישי, היום הוציאה סמפדוריה את ההודעה הרשמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully