וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MMA: הולי הולם ניצחה את רונדה ראוזי וזכתה בחגורת האליפות של ה-UFC

מדהים: האלופה הבלתי מעורערת, שמעולם לא הפסידה באוקטגון, ספגה נוק אאוט מהסרטים מיריבתה בת ה-34 בסיבוב השני ונפרדה מהתואר היוקרתי. הולם הנרגשת פרצה בבכי בסיום, ראוזי פונתה לבית חולים

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: הולם הנרגשת לאחר הניצחון

אף אחד לא נתן לה סיכוי. אף אחד לא האמין שהיא יכולה לעצור את האלופה הבלתי מעורערת שנקראת רונדה ראוזי. אבל הולי הולם האמינה. הבוקר (ראשון) לוחמת ה-MMA בת ה-34 הדהימה את עולם אומנויות הלחימה, כשניצחה את הלוחמת הגדולה בכל הזמנים, ראוזי, בסיבוב השני אחרי נוק אאוט מהסרטים וזכתה בחגורת האליפות של ה-UFC (האלופה השנייה בלבד במשקל תרנגול מלבד יריבתה, שכיהנה כאלופה עד לבוקר זה).

הולם נעזרה באחד המאמנים הטובים בעולם, גרג ג'קסון, כדי לשלוט באוקטגון כבר מהרגע הראשון. הלוחמת, שמגיעה מרקע של אגרוף, שלטה ללא עוררין בזירה, הגיעה עם תוכנית משחק מדויקת להפליא ו"שרדה" את הסיבוב הראשון מול יריבתה, הישג שרק לוחמת אחת בעבר רשמה.

היא שלחה אגרופים ללא פחד, הגנה מניסיונות הטייק-דאון של ראוזי, ונשארה יציבה על הרגליים. ואז הגיע הסיבוב השני. הולם שלחה ליריבתה אגרוף נהדר שטשטש את האלופה, ומיד לאחר מכן שיגרה לראשה בעיטה נהדרת, לפני שסגרה את הסיפור עם אגרופים. השופט הרב דין הודיע על סיום הקרב, והולם הנרגשת פרצה בבכי, לאחר שהבינה כי היא אלופת ה-UFC החדשה.

לוחמת ה-MMA, הולי הולם. GettyImages
סנסציה. הולם חוגגת/GettyImages

ראוזי, שספגה בעיטה אדירה בנוסף למספר אגרופים, נלקחה לבדיקה בבית החולים לאחר הקרב. יש לציין כי מדובר בפעם הראשונה שראוזי, שהגיעה לקרב במאזן 0:12, סופגת מכות רציניות בקרב. עד עתה ניצחה את קרבותיה בסיבוב הראשון, מלבד הקרב מול מישה טייט, ומעולם לא נפגעה בצורה משמעותית.

בנוסף, על פי דיווחים בארצות הברית, קרב חוזר צפוי בקרוב, במיוחד לאחר ההייפ הגדול שנוצר סביב הקרב, ובמיוחד לאחריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully