וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בנזמה אמר: אל תדאג, אין לו ברירה. אגרום לו להבין והוא ישלם"

פרשת הסחיטה של מת'יו ולבואנה ממשיכה להסתעף. בצרפת חשפו קטע מתוך הקלטה שלכאורה מפלילה את בנזמה במעשה, השחקן שב למדריד וערך אימון אישי. הבלאנקוס, ומשפחת ולבואנה, לצדו

צילום מסך

יממה סוערת במיוחד עברה על קארים בנזמה, ריאל מדריד וצרפת כולה בשל מעצרו של חלוץ הבלאנקוס, שנחקר אתמול (חמישי) במשך כ-12 שעות על ידי משטרת צרפת בחשד למעורבות בפרשת הסחיטה של מת'יו ולבואנה. על פי סוכנות הידיעות הצרפתית, בנזמה הודה בפני החוקרים כי הוא היה מעורב בסחיטה, במסגרתה נדרש קשר ליון לשלם 150 אלף יורו על מנת למנוע את חשיפתה של קלטת מין שלו: "בנזמה הנחה חבר ילדות ואמר לו מה להגיד לולבואנה. הוא רצה לעזור לאותו חבר ולא חשב כלל על כך שולבואנה ייפגע מכל הסיפור", נכתב בצרפת.

חבר קרוב של בנזמה הפך במהלך הלילה לחשוד החמישי במעשה. אותו אדם נעצר כבר ביום שני בליון והלילה הובא בפני שופט להארכת מעצרו, כאשר שם גם שמע על החשדות המיוחסים לו. אותו אדם חשוד שהיה איש הקשר בין בנזמה לבין הסוחטים שפנו לולבואנה. אם הוא יימצא אשם, עונשו יכול להגיע לעד חמש שנות מאסר.

בינתיים, תחנת טלוויזיה צרפתית בשם M6 טענה אמש כי בשיחה שהוקלטה והגיעה לידי המשטרה, בין בנזמה לחברו שחשוד אף הוא בפרשה, אדם אחר בשם קארים, נשמע חלוץ ריאל מדריד אומר: "אל תדאג, אין לו שום ברירה. אני אגרום לו להבין והוא ישלם". יחד עם זאת, בעיתונות המקומית היו טענות לפיהן בנזמה ביקש מחבריו שלא לערב אותו בפרשה, מחשש לפגיעה בתדמיתו והוא אף אמר שישוחח עם ולבואנה, בתנאי שהפרשה לא תודלף לתקשורת.

מם על מעצרו של קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד. צילום מסך
בצרפת מודאגים, בעולם צוחקים/צילום מסך

ולבואנה אגב, תומך בבנזמה, חברו הקרוב לנבחרת צרפת בשנים האחרונות. הקשר שינה אתמול את תמונת הפרופיל שלו בפייסבוק ושם תמונה של בנזמה מחבק אותו במהלך אימון של הטריקולור. משפחתו של ולבואנה, שבעצמו הגן על ג'יבריל סיסה כאשר זה נעצר ונחקר בעניין לפני שבוע, יצאה להגנתו של בנזמה: "אין לו שום קשר לזה. המעצר שלו מגוחך. הוא חבר טוב של מת'יו וזו כל האמת. הוא בחור נהדר", אמרה דודתו של ולבואנה, המתגוררת בספרד. שני השחקנים לא זומנו על ידי מאמן הנבחרת דידייה דשאן למשחקי ההכנה בשבוע הבא מול גרמניה ואנגליה ונאסר עליהם ליצור קשר זה עם זה עד לתום החקירה.

אלפרדו רלאנייו מה"אס" כתב: "לא ברור למה שבנזמה יסתבך בפרשת סחיטה של 150 אלף יורו. זה הסכום שהוא מרוויח בריאל מדריד בכל שבוע. הפרשה הזו מטלטלת את צרפת, שם בנזמה הוא אוצר לאומי ובאמת, אתם יכולים לדמיין את רפאל נדאל מעביר לילה במעצר בתחנת המשטרה? או שחקן של נבחרת ספרד מואשם בפרשת סחיטה מינית כזו של שחקן נבחרת אחר? בריאל מתפללים שכל הסיפור הזה ייגמר בלי צרות, אבל לא בטוח שזה אפשרי". בצרפת בעיקר מוטרדים מהפגיעה בהכנות ליורו 2016, שייצא לדרך במדינה בעוד שבעה חודשים. התקשורת המקומית הייתה מלאה אתמול בעורכי דין, שחקני עבר ופרשנים שהציגו את עמדתם לגבי הפרשה.

בשעות הערב חזר בנזמה לוולדבבאס, מתחם האימונים של ריאל מדריד. הוא שהה במקום שעתיים וערך אימון אישי. הצרפתי עדיין מתאושש מהפציעה שספג במדי הנבחרת לפני כחודש ולא ברור אם ייכלל בסגל למשחק בשבת מול סביליה. רק בסיומה של היממה הארוכה הוציאה ריאל מדריד הודעה רשמית מטעם המועדון: "קארים בנזמה שב לאימונים אחרי שנתן את עדותו לרשויות בצרפת. הנשיא פרס נפגש עמו והביע תמיכה מלאה ואמונה מוחלטת בחפותו של השחקן. המועדון מעריך את המקצוענות והמחויבות, עבודת הצוות והצניעות של בנזמה בשש השנים שלו בריאל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ארבלואה הביע תמיכה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דף הפייסבוק של ולבואנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully