וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על מנוף, בגובה 100 מ': קרב אגרופים לילי בין ימ"מ לחמוש. צפו

3.11.2015 / 14:45

במשך שש שעות ניסו שוטרים לשכנע חשוד ברצח לרדת ממנוף באתר בנייה בפתח תקווה שעליו טיפס. סמוך לשעה 4:00 הוחלט שלוחמי הימ"מ ייכנסו לפעולה ובקרב ידיים מותח שבמהלכו ניסה המתבצר לכוון לעברם את אקדחו, הצליחו להורידו למטה. צפו בתיעוד המותח

צילום: דוד קורן, עריכה: יאיר דניאל

קרב ידיים בין שמיים לארץ בחשכה מוחלטת בגובה של יותר ממאה מטרים - זה המראה הכמעט-הוליוודי שנצפה הלילה (שלישי) באתר בנייה בפתח תקווה, כשלוחמי היחידה המיוחדת ללוחמה בטרור השתלטו על חשוד ברצח. החשוד, תושב מרכז הארץ, שהתבצר עם אקדח על מנוף.

התקרית החלה אמש סמוך לשעה 20:30. החשוד ברצח טיפס על המנוף באתר הבנייה ברחוב גיסין בפתח תקווה חמוש באקדח. הוא איים על המנופאי וגרם לו לרדת מהמנוף. שוטרים שהוזעקו למקום ניסו לשכנעו לרדת ולהסגיר את עצמו, אך הוא סירב ואף ירה שני כדורים באוויר כדי להרתיעם.

במשך שש שעות ארוכות פעלו כוחות של המשטרה לאתר את האיש על גבי המנוף הצמוד למגדל בן יותר מ-30 קומות. לאחר שהועלה מסוק לאוויר וכשנראה היה כי אין מנוס מהפעלת הימ"מ, הורה מפקד מרחב השרון במשטרה, תת ניצב קובי שבתאי, ללוחמים להיכנס לתמונה. תחילה, הם ניסו להבין את המצב שבו נמצא המתבצר.

עוד בוואלה! NEWS:
מחיר "ניהול הסכסוך": ללא "אויב" או לחץ אמריקני, הפיגועים יתגברו
נכדת הקשישה שנפצעה בפיגוע בראשון לציון: "אף אחד לא עזר לסבתא"

תיעוד: כוחות הימ"מ משתלטים על חשוד ברצח שהתבצר על מנוף. דוד קורן
החילוץ המותח/דוד קורן

זמן קצר לפני השעה 4:00 לפנות בוקר טיפסו בשקט תשעה לוחמי הימ"מ אל המנוף ועל הגגות הסמוכים הוצבו צלפים. הלוחמים התמקמו סמוך לצריח המנוף, שבו שהה המתבצר, ולאחר שהבינו כי ניתן לנצל את חוסר תשומת הלב של המתבצר, ואפשר לפרוץ לצריח - ניתן האות.

הלוחמים חדרו למקום שבו התבצר החמוש ובקרב אגרופים, שהתנהל בין שמיים וארץ על גבי סולמות המנוף, החלו להלום בו. בשלב זה ניסה על פי החשד, המתבצר לכוון את האקדח לעבר לוחמי הימ"מ, אולם אחד הלוחמים היה מהיר ממנו והצליח להשתלט על האקדח בטרם אחז המתבצר בו. אחרי שהשתלטו עליו, כבלו את ידיו ורגליו באזיקים, והורידו אותו בסנפלינג מטה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
חשוד ברצח מתבצר עם אקדח על מנוף באתר בנייה בפתח תקווה, 2 בנובמבר 2015. דוד קורן
חשוד ברצח מתבצר עם אקדח על מנוף באתר בנייה בפתח תקווה, 2 בנובמבר 2015/דוד קורן

"זה היה אחד המבצעים המורכבים בין היתר בשל הגובה הרב וכן משום שהמתבצר היה חמוש, ונחשב לאדם מסוכן שהוא חשוד ברצח", אמר גורם בכיר במשטרה ששיבח את פעילות לוחמי הימ"מ.

דובר המשטרה במחוז חוף מסר כי "החשוד קשור באירוע פלילי שנחקר בימ"ר מחוז חוף וקיים עליו צו איסור פירסום. על מנת להסיר כל ספק לא ניתן לומר דבר לגבי פרטי החשד נגדו או כל פרט אחר הקשור בחקירה, לרבות זהותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully