וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון נוסף לקליבלנד ודיוויד בלאט, לברון ג'יימס עשה עוד היסטוריה

הכוכב הגדול של הקאבס קלע 22 (הוסיף 11 אסיסטים ו-9 ריבאונדים) והפך לשחקן הצעיר ביותר שחוצה את רף 25,000 הנקודות ב-100:107 על פילדלפיה. וויליאמס הוסיף 21, לאב 15, אוקאפור קלע 24 מנגד. סמית' נפצע, קליבלנד עם שלושה ניצחונות רצופים (1:3)

מאמן קליבלנד, דיוויד בלאט, עם לברון ג'יימס. AP
ניצחון שלישי ברציפות. לברון ובלאט/AP

מאזן: 1:3

המשחק הבא: בבית מול ניו יורק, בין רביעי לחמישי (3:00)

המשחק האחרון: ניצחון 92:102 על מיאמי.

מדד הטריו: כוכב הקבוצה, לברון ג'יימס, הצטיין וכמעט הגיע לטריפל-דאבל כשקלע 22 (9 מ-19, 0 מ-3 לשלוש), הוסיף 11 אסיסטים וקטף 9 ריבאונדים. בנוסף, חטף ארבע פעמים וחסם פעמיים נוספות. קווין לאב, שחזר לכושר משחק, קלע 15 וקטף שמונה ריבאונדים. קיירי אירווינג הפצוע עדיין לא מתלבש.

תקציר המשחק באתר ה-NBA

seperator

לברון ג'יימס עשה זאת שוב. הלילה (בין שני לשלישי) שכתב הכוכב הגדול של קליבלנד את ההיסטוריה פעם נוספת, כשהפך לשחקן הצעיר ביותר שחוצה את רף 25,000 הנקודות. 8:07 לסיום המשחק קלע קינג ג'יימס את הסל שלו כל כך חיכה, במשחק שנגמר שנגמר ב-100:107 לזכות הקאבס, שעלו למאזן 1:3. בכך, הפך לשחקן הפעיל השישי שמגיע להישג המכובד (דירק נוביצקי, טים דאנקן, קווין גארנט, קובי בריאנט ופול פירס כבר שם) וה-20 בסך הכול. בריאנט אגב, היה השחקן שהחזיק בשיא עד הלילה, כשחצה את הרף בגיל 31 ו-351 ימים (לברון עשה זאת בגיל 30 ו-307 ימים).

הפתיחה הייתה שייכת דווקא לפילדלפיה, שהציגה חמישייה צעירה ובראשם בחירת הדראפט השלישית השנה, ג'אליל אוקאפור - וכן את בחירה מספר 6 בדראפט 2013, נרלנס נואל - שסחפו את הסיקסרס לפתיחה נהדרת, וליתרון 18:32 עם סיום הרבע הראשון. אוקאפור, שקלע 24 והפך לשחקן הרביעי בתולדות פילדלפיה שקולע יותר מ-20 נקודות בשניים משלושת המשחקים הראשונים שלו בקבוצה, הוסיף גם שלושה ריבאונדים ב-27 דקות, נואל קלע 14 והוסיף גם שמונה ריבאונדים ושלוש חסימות.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקן קליבלנד, לברון ג'יימס. AP
הישג מרשים. לברון מטביע על הראש של הסיקסרס/AP

השניים המשיכו בשלהם גם ברבע השני, ועזרו לפילדלפיה לרדת להפסקה במצב רוח מרומם, לאחר שלוח התוצאות הראה 49:54. אלא שקליבלנד יצאה לרבע השלישי כמו מלוע של תותח, כשלנגד עיניו של כוכב קליבלנד מטרה ברורה: להפוך לשחקן הצעיר אי פעם שחוצה את רף 25,000 נקודות. ברבע הרביעי, אחרי עוד דאנק טיפוסי, זה גם קרה, כשאפילו אוהדי פילדלפיה הריעו לכוכב. הוא סיים עם 22, 11 אסיסטים ו-9 ריבאונדים (בנוסף לארבע חטיפות ושתי חסימות), כשמו וויליאמס הוסיף 21 ב-28 דקות. לאב קלע 15, ג'יימס ג'ונס ומתיו דלאבדובה (תשעה אסיסטים) קלעו 12 כל אחד.

קליבלנד הוליכה בבטחה לאורך כל הרבע הרביעי, כשפילדלפיה מצליחה למזער מעט את הנזקים, אך זה כבר היה מאוחר מדי. רגע לפני שהוא פוגש את ניו יורק ניקס באוהיו, רשם דיוויד בלאט ניצחון שלישי ברציפות, זאת לאחר שפתח את העונה עם הפסד. למרות זאת, אבל אצל הקאבס כמו אצל הקאבס, תמיד אפשר למצוא משהו שיעיב על הניצחון. מה קרה הפעם? אחד השחקנים החשובים ברוטציה של בלאט, ג'יי אר סמית', שלא הבריק בשלושת המשחקים הראשונים (קלע 6.3 בממוצע למשחק), נפצע במחצית הראשונה בברכו ולא חזר יותר לפרקט. חומרת פציעתו עדיין לא ידועה.

"זה בסך הכול אומר שהיו לצידי שחקנים מצוינים לאורך השנים", הצטנע לברון כנשאל בסיום על ההישג המרשים. "מדובר בהישג מגניב, אבל יש עוד הרבה עבודה לפניי".

ומנגד, פילדלפיה הצעירה, שירדה למאזן 3:0, תחפש ניצחון ראשון כשתפגוש ברביעי את מילווקי.

שחקן קליבלנד, לברון ג'יימס. AP
שלום קובי. לברון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully