וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רקטה ששוגרה אמש מרצועת עזה אותרה בשטח ישראל הסמוך לגדר

17.10.2015 / 13:55

לא הופעלה התרעת "צבע אדום" עם שיגור הרקטה, שנפלה בשטח פתוח בצד הישראלי הסמוך לצפון הרצועה, מבלי שהתפוצצה. היום התחדשו המהומות בגבול, ופלסטינים יידו אבנים לעבר כוחות צה"ל

כיפת ברזל אשקלון

(מערכת כיפת ברזל ירטה רקטה בשמי המועצה האזורית חוף אשקלון, לפני כשבוע)

רקטה ששוגרה אמש מרצועת עזה אותרה היום בסמוך לגדר המערכת, בצדה הצפוני של הרצועה. לא הופעלה התרעת "צבע אדום" עם שיגור הרקטה. בדובר צה"ל הוסיפו כי הרקטה לא התפוצצה, וכי כוח הנדסה ביצע פיצוץ מבוקר של הנפל. הרקטה לא גרם לנפגעים או לנזק.

בתחילת השבוע תקף חיל האוויר שתי מטרות של חמאס בשטח רצועת עזה, בתגובה לירי ארבע רקטות לפני שבוע. בהודעת דובר צה"ל נמסר כי "צה"ל לא יסבול ירי מצד ארגוני הטרור לעבר שטח מדינת ישראל וימשיך לפעול בחומרה כנגד כל ניסיון להפר את השקט ביישובי הדרום". עוד נמסר כי הצבא רואה בחמאס את האחראי הבלעדי לירי. "ארגון הטרור חמאס הוא הכתובת ועליו האחריות", נמסר.

בכלי תקשורת פלסטיניים דווח כי היה מדובר במטרות של עז א-דין אל-קסאם, הזרוע הצבאית של חמאס, שנמצאות בסמוך לעיר עזה. עוד עולה מהדיווחים כי אם בהריון ובתה בת השלוש נהרגו בהפצצה כתוצאה מקריסת בניין, ושני פלסטינים נוספים - גבר וילד בן חמש - נפצעו.

שיגור רקטה מהעיר עזה לעבר ישראל. 9 באוגוסט 2014. AP
לא הופעלה התרעת "צבע אדום" עם שיגור הרקטה/AP

אתמול בבוקר נשא סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס, איסמעיל הניה, נאום משודר וקרא לפלסטינים "להמשיך בכל המרץ באינתיפאדה" נגד ישראל. הניה, השוהה באיסטנבול שבטורקיה, אמר כי הפיגועים הבודדים הרבים שבשבועות האחרונים מבטאים את הרצון של העם הפלסטיני, ומוכיחים כי האינתיפאדה עוד צפויה להתגבר ולהתרחב. "לכיבוש אין עתיד על אדמת פלסטין. אנחנו ניכנס למסגד אל-אקצא כמנצחים", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully