וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקועים במקום: "מי למעלה" יגרום לכם לרצות להיות למטה

13.10.2015 / 0:00

לשעשועון החדש בהנחיית ארז טל וישראל קטורזה אין מטרה או תכלית. כלומר, לא עבור הצופה. עבור הזכיינית שמשדרת אותו זה כבר סיפור אחר לגמרי

צילום מסך

יותר מתרסיס פלפל נגד דוקרים, המוצר הכי מבוקש ברחובות ישראל הוא ארז טל. טל, שאיבד את סייד-קיקו הנאמן אסי עזר מ"האח הגדול" רק בשבוע שעבר, מצא עצמו פנוי ומחפש. הרי טל לא יגיש לבדו את "האח הגדול". ספק אם הוא בכלל זוכר מה זה להגיש לבד. אורנה בנאי, אברי גלעד, אסי עזר. תמיד מישהו היה שם. או לפחות ברוב הפעמים. לכן התלהבותו של ישראל קטורזה ב"מי למעלה" ברורה למדי: מדובר באודישן הגדול לו חיכה כל חייו. הצלחה בשעשועון החדש והדרך לנווה אילן פתוחה. כלומר, עד ש"האח הגדול" תעבור לרשות זכיינית הטלוויזיה רשת ואז אבי קושניר ישתלט על הכל.

"מי למעלה", שעשועון חדש שקשת מנסה לייצא לעולם, מספק לצופים שלושה מפורסמים שנכנסים למעליות פתוחות ומתחרים ביניהם ראש בראש בשאלות. כל תשובה נכונה מעלה את המתחרים קומה וכל תשובה לא נכונה מורידה אותם לתחתית, עד אשר הם נעלמים לתוך חור ברצפה משל היו המורל הלאומי. בין לבין קטורזה מספר בדיחות עבשות והצופים תוהים למה. למה הדבר הזה משודר כמובן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האודישן למציאת האסי עזר הבא/מערכת וואלה!, צילום מסך
לאף אחד לא באמת אכפת אם מפורסמי ישראל, שתכליתם היא להיות מפורסמים, יודעים כמה זמן נמשך היריונה של חולדה (כ-22 ימים). באמת. למי אכפת?

זאת אומרת, לכל דבר בטבע יש משמעות. יש סיבה לקיום. חוץ מלהכניס כסף לקשת ע"י מכירת הפורמט, מהי המטרה של "מי למעלה" ולמה הצופה הישראלי, שגם כך עובר תקופה לא קלה, צריך להיחשף אליו? ניחא. בתוכנית הראשונה התארחו מיטב טאלנטי קשת: עפר שכטר, רותם סלע ואסי עזר. כן, ההוא מההתחלה. גם ארז טל יודע שעל סייד-קיק מוצלח לא מוותרים כל כך מהר והסצנה הראשונה של "מי למעלה" היא מונולוג של אסי עזר. אחר כך הגיעו גם הבדיחות על המיניות של עזר. בדיוק כמו בימים הטובים של "האח הגדול".

אבל בניגוד ל"האח הגדול", "מי למעלה" לא ממש עובדת. למה היא לא עובדת? הו, זו שאלה טובה. אולי זה בגלל שקשה להסוות את אופייה האמיתי: העברת זמן וסתימת משבצת שידור. אולי זה גם בגלל שהשאלות לא באמת מעניינות. השוו את השאלות של "מי למעלה" לשאלות של "מי רוצה להיות מיליונר". ואולי, ורוב הסיכויים שזו הסיבה האמיתית, לאף אחד לא באמת אכפת אם מפורסמי ישראל, שתכליתם היא להיות מפורסמים, יודעים כמה זמן נמשך היריונה של חולדה (כ-22 ימים). באמת. למי אכפת? זה לא אומר שתוכניות בכיכוב מפורסמים הן תמיד דבר רע. קחו את "רוקדים עם כוכבים" למשל. אבל מ"רוקדים עם כוכבים" ועד "מי למעלה" הדרך ארוכה.

עוד באותו נושא

מרוששים: "שוברי קופות" יבאס לכם את האינטליגנציה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המתח בשיאו. כלומר, לא באמת/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסופו של יום, האמת העגומה היא שכולנו חולדות במעבדה של ארז טל שמנסה למצוא את הפורמט הטוב הבא. והכל בסדר עם זה. כל אחד ועבודתו. ברגע שהעבודה של אותו אחד נראית כמו קרקס שגורם לצופה להתקפל בכורסה בחוסר נעימות, אפשר רק לקוות ש"מי למעלה" תשרוד על המסך פחות זמן מ-22 ימים.

ומה אתם חשבתם על "מי למעלה"? ספרו לנו בתגובות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully