וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפקיד המפתיע של ישראל אטיאס

13.10.2015 / 0:25

אהבתם את אושרי כהן ב"שושנה חלוץ מרכזי"? ריירתם על מאור שוויצר ב"איביזה" עכשיו תתכוננו לאכלס את החלומות הרטובים שלכם עם ישראל אטיאס שלוהק לסרט הקיץ המסקרן של החודשים החמים של שנת 2016. מה הוא ישחק? לא תאמינו. וואלה! סלבס אימפריה

ישראל אטיאס. שלומי צ'יקונה, מערכת וואלה! NEWS
היוש כוכב. ישראל אטיאס/מערכת וואלה! NEWS, שלומי צ'יקונה

אם צריך סיבה נוספת לכך שישראל הפכה למעצמת קולנוע אמיתית היא העובדה שבחודשי הקיץ המפיקים הישראלים משגרים למסכים סרט קיץ קליל שמתאים בדיוק לימים הלחים והמהבילים של ישראל, אחרי שבקיץ הקודם גל גדות ואושרי כהן עשו לכם נעים ב"שושנה חלוץ מרכזי" והשנה מאור שוויצר הרים את מדד הטמפרטורות ב"איביזה" ההכנות לסרט הקיץ הקרוב כבר החלו ועימם המירוץ לליהוק הסרט המסקרן.



רגע לפני ששעון החורף נוחת עלינו ומביא איתו באסה קשה ודכאון לא קל, ההכנות לקראת סרט הקיץ "חבורת הטבעת" מתקדמים ולוואלה! סלבס נודע שאת התפקיד הגברי הראשי קטף לא אחר מאשר כוכב הטלוויזיה והמאורס הטרי טרי ישראל אטיאס שעומד לקחת על עצמו תפקיד לא שגרתי.



רוצים עוד חדשות חמות?
דיווח: ליאונרדו דיקפריו מאורס
שיים און אס: וין דיזל משיב אש
אן האת'וויי מאבדת את זה על סט צילומים

ישראל אטיאס. שלומי צ'יקונה,
למה צריך לחכות עד הקיץ הבא?! ישראל אטיאס חם ולוהט/שלומי צ'יקונה

אתם מכירים אותו בתור אביתר שובר הלבבות מ"זגורי אימפריה" ובקרוב יחלוק מסך לצד יהודה לוי בסידרת מתח חדשה ואפילו קיבל קמפיין אופנה נחשק ממש לאחרונה אבל בקיץ הקרוב תוכלו לראות אטיאס מגשים כמה חלומות רטובים לקהילה הגאה כאשר יגלם הומו בקומדיה החדשה "חבורת הטבעת" שהפקתה החלה בימים האחרונים ומוגדרת בתור קומדיית טעויות משעשעת בה הוא מנסה להסתיר את הזהות המינית שלו.



מי שאחראים על הסרט המסקרן הם צמד הקולנוענים מתי הררי ואריק לובצקי שאחראים על הקומדיה "בלאק ג'ק" ועל הסרט ""אמא של ולנטינה", על פי נובלה של סביון ליברכט בין היתר. תהליך הליהוק של "חבורת הטבעת" עדיין לא הושלם ועל הכוונת שחקנים מוכרים וכמה אנונימיים שיקבלו צ'אנס גדול מהחיים

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משהו שיחמם אתכם עד הקיץ הבא. ישראל אטיאס/מערכת וואלה!, צילום מסך

אטיאס שבימים אלו גם החל את הכנות החתונה שלו ושל בת זוגו נעמי אחרי שהציע לה נישואין בחג האהבה האחרון כפי שקראתם כאן לראשונה בוואלה! סלבס החל לאחרונה גם בחזרות לקראת המחזמר "מרי לו" שגם שם למרבה השמחה יגלם...דמות של גיי. לפעמים גם החלומות של וואלה! סלבס מתגשמים.




וואלה! סלבס עומדת לככב בקיץ הקרוב בסרט קיץ חדש בשם "חבורת הטבעת בצל והצ'יפס"

ישראל אטיאס. שלומי צ'יקונה,
ישראל ונעמי/שלומי צ'יקונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully