וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מביישת בצניעותה": החתונה של בר רפאלי מסעירה את הציבור החרדי

22.9.2015 / 0:10

לאחר שנחשף כי הרב הראשי של מגדל העמק, דוד גרוסמן, ינהל את הטקס, החלו גם במגזר לעסוק בחתונה. "הוא קבר את תפארת עשייתו תחת חופה עלובה של אישה לא צנועה", אמר איש תקשורת. מנגד הגנו עליו: "רבנים מחתנים בכל ערב כלות פחות צנועות"

הצצה מבפנים למסיבת הרווקות של בר רפאלי

דוגמנית העל והמגזר החרדי: הרב דוד גרוסמן, נשיא מוסדות "מגדל אור" והרב הראשי של מגדל העמק, הפך בשבוע האחרון לשיחת היום במגזר לאחר שנודע שהוא יחתן את דוגמנית העל הישראלית בר רפאלי עם איש העסקים עדי עזרא ביום חמישי הקרוב. השתתפותו של הרב עוררה עניין במגזר, אך גם גררה ביקורת קשה בקרב גורמים חרדיים.

"99% מהציבור החרדי לא שמע מעולם על בר רפאלי", הסביר ישראל כהן, כתב האתר החרדי כיכר השבת. "אך העובדה שרב שנחשב לפופולארי מחתן אותה – גורמת להתעניינות מסוימת", אמר כהן, שפרסם באתר החרדי את הפרט שחשף בפני החרדים את החתונה שמעסיקה את המגזר החילוני בחודשים האחרונים.

ישראל גליס, דמות תקשורתית מוכרת בציבור החרדי, כתב טור באתר החרדי "קוקר" ובו טען כי "אחד המאכערים התחנן לרב גרוסמן שיערוך לה חופה והוא הסכים". לדברי גליס, "הרב גרוסמן לקח את כל תפארת עשייתו וקבר אותה תחת חופה עלובה של אישה שנוהגת בחוסר צניעות". עוד הוסיף גליס כי "הנזק התדמיתי בעקבות חופה שכזאת יהיה גדול מאוד. יחד עם רבים אחרים, גם אני יכול להצטער על כך ובפרט כשאני מדמיין את הרב עומד מול אותה הדוגמנית שמביישת בצניעותה את בנות ישראל".

עוד בוואלה! NEWS:
סערת השמות בי-ם: "אין לערבים אלפי שנות היסטוריה כאן"
נתניהו: סיכמתי עם פוטין על הקמת מנגנון למניעת תקריות בסוריה
שגריר ישראל לשעבר: "מעבר לקו הירוק ישראל היא מדינת אפרטהייד"

בר רפאלי. אינסטגרם, צילום מסך
בר רפאלי במסיבת הרווקות. צניעותה עוררה סערה במגזר החרדי/צילום מסך, אינסטגרם

דבריו של גליס גררו את תגובתו האוהדת של מאיר גל, הבעלים של האתר החרדי "בחדרי חרדים" – שנחשב למקורב לפוליטיקאים בכירים במגזר. "אז יש רב בישראל שמחתן זוג יהודי בארץ - למרות שאין לו מזה לא כבוד ולא יוקרה, למרות שרבנים אחרים סירבו ועל אף שזה לא מוסיף שקל למוסדות שלו. זה בדיוק הרב גרוסמן", כתב גל.

הוא הוסיף כי "הרב גרוסמן מייצג בעיניי רבנות שיוקרה וכסף פחות מעניינות – ומה שחשוב זה להפיץ את אור היהדות". לאחר פרסום הדברים, הוסיף גל כי "באשר לצניעות הכלה, היא לא שלחה לי תמונות מהמלתחה שלה – אבל תרשה לי להניח שבכל ערב נתון רבנים בכל רחבי הארץ מחתנים כלות לא יותר צנועות מגברת בר רפאלי".

גרוסמן, מצדו, התראיין בשבוע האחרון ב"קול ברמה", תחנת הרדיו המזוהה עם המגזר החרדי-ספרדי, שם נשאל ברמיזה על הנושא. "לגבי החתונה של המפורסמת, היא אמרה לי לפחות בשעת החופה שהיא רוצה להרגיש את אלוהים ולהתנתק מהבוהמה", הסביר הרב גרוסמן בשידור.

(עדכון ראשון: 19:10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully