וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה עלתה מסיבת הרווקות של בר רפאלי?

21.9.2015 / 0:24

אחרי מסיבת הרווקות הסופר יוקרתית במלדיביים, בטח חשבתם שכבר אין לאן לשאוף. אז חשבתם. בסוף השבוע חגגה הכלה העתידית במסיבת רווקות שלישית וסופר יוקרתית עם החברות הטובות. מה כללה המסיבה והכי חשוב, כמה זה יעלה לכם? כנסו כנסו. וואלה! סלבס כולבוטק

צילום מסך

וואלה! סלבס חשבה מה היה חסר לכם השבוע והבינה שמה שממש בא לכם לקרוא זה עוד כתבות על בר רפאלי לקראת החתונה של השנה. אז רגע לפני חתונת המיליונים של רפאלי ובחיר ליבה, עדי עזרא, קבלו פירוט על המסיבה האחרונה של רפאלי בתור רווקה.


אחרי שהצליחה להוציא את העיניים למדינה שלמה במסיבת הרווקות הנוצצת במלדיביים, ששוויה הוערך בקרוב ל130 אלף שקל, ואחרי ליל הקדושה בירושלים - החברות הטובות של רפאלי לא חסכו במסיבת הרווקות הגדולה שנחגגה בסוף השבוע האחרון. אז אחרי שקיבלתם תמונות ווידאו בלעדי מהחגיגות ונורא התרשמתם בטח, וואלה! סלבס, בתור שירות לכלות לעתיד שנורא רוצות לחגוג כמו בר רפאלי, מגישה לכם פירוט של החגיגות וכמה זה עולה לכם?



רוצים עוד חדשות חמות?
האחות קרדשיאן מותקפת על ידי מעריץ
עף עליה: עוז זהבי נוסע לחופשה רומנטית
זוג חדש: כוכבת הילדים וסגן ראש העיר ביחד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החבורה השמחה לצד הלימו-בס המיוחד שנשכר לאירוע/מערכת וואלה!, צילום מסך

בבוקר שישי, 14 החברות הקרובות של רפאלי התכנסו בלוקיישן סודי בצפון תל אביב, שם חיכה להן "לימו באס" מיוחד ויוקרתי ובתוכו חמישה ברים אישיים, שמונה מסכי טלוויזיה, בר מרכזי עם ברמנית אישית, די ג'יי פרטי, מערכת קריוקי עם מיקרופונים אלחוטיים, מערכות הגברה ותאורה משוכללות. לכם זה יעלה 400 דולר לשעה, כפול ארבע שעות, במהלכן שהתה החבורה באוטובוס: 6,224 שקלים חדשים.


בזמן הנסיעה חולקו לבנות גם זרים מיוחדים לראש, כאשר כל זר עולה 100 שקל בעיצוב אישי, כאשר הזר של בר עלה 250 שקלים. החבורה הגיעה לנוף כנרת, בין ראש פינה לצפת שם התאכסנה ב"מלון בוטיק שאטו גלילי' שבנוף כנרת.המקום מכיל 5 סוויטות, קומת ספא עם חדרי טיפולים, ג'קוזי, בריכת שחייה חיצונית גדולה, כמה תשלמו על לילה אחד? 12 אלף שקלים. בקטנה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רפאלי עם מורן סטוויצקי המאפרת והחברה הטובה והזרים המיוחדים שהוכנו לאירוע/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשעה 13:30, לפי התוכנייה המיוחדת שהוכנה לבנות, הן נהנו מבראנץ' מיוחד שהוכן ליד הבריכה, בחדרים חיכתה לכל אורחת קופסי, קופסא מעוצבת מיוחדת וממותגת שעולה 14 שקל ליחידה, בגד ים לכל אורחת בשווי 700 שקל, ולרפאלי בגד ים בשווי 850 שקלים. בשקית המתנה חיכו גם צמידים של מעצבת מקומית, אשר עולים 390 שקלים לצמיד, משקפי שמש, טי שירטס וכפכפים ששווים ביחד 250 שקל לאורחת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חדר השינה בוילה עם קופסת ההפתעות שהוכנה לבנות/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשעה 14:00, החלה מסיבת בריכה מיוחדת על טהרת הpeace and love, כאשר על העמדה ניגנה די ג'יי דלית רצ'סטר שנחשבת לאחת הדי ג'יאיות העסוקות במדינה. אם תרצו לשכור את שירותיה של רצ'סטר לחתונה או למסיבה - תצטרכו להפרד מסכום של 8000 שקלים.


לכבוד ארוחת הערב, חיכתה לבנות קופסא עם שמלות של המעצבת הצעירה רימה רומנו, כשכל אחת מהבנות קיבלה שמלה בשווי של 960 שקל, ואילו השמלה המיוחדת שעוצבה לבר עולה 2600 שקלים. הבנות נהנו מארוחת ערב שהוכנה להם על ידי השף אוהד אמזלג שתעלה לכם כאלף שקלים לראש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החבורה עם גיל ריבה שהופקד על החלק האומנותי של הערב/מערכת וואלה!, צילום מסך

לוח הזמנים ליום השני נפתח בארוחת בוקר בסלון ולאחר מכן מסיבת בריכה בסגנון תאילנדי. בהמשך היום נהנו הבנות מארוחת צהריים שהוכנה על ידי השף אריק ווקיל השף של מסעדת "קמאו", שהיתה גם היא על טהרת המטבח האסיאתי ועלתה 300 לאורחת. גם לארוחת הצהריים נלווה קוד לבוש מחמיר, כאשר הבנות קיבלו שמלות של מותג מיס גיישה אשר עולות 780 שקלים לשמלה.

אז בחישוב קליל כל האירוע עצמו מגיע לסכום של 91,050, סכום שלא כולל את האלכוהול ואת אמן הקעקועים, שמעון שושן, שהגיע במיוחד. על עיצוב המקום הופקדה המעצבת המקומית דניאלה סגנוריץ', שדורשת עבור עבודתה סכום שנע בין 40 ל-50 אלף שקל, זאת על פי הערכות בשוק ושיחות שנעשו עם אנשי משרדה.

אז כמה תעלה לכם לעשות מסיבת רווקות בדיוק כמו בר רפאלי? אחרי כל השמלות, האוכל, המתנות, העיצוב ושלל האטרקציות - תשלמו על מסיבת הרווקות סכום כולל של כ-150 אלף שקל. שיהיה במזל.


וואלה! סלבס חגגה את הרווקות שלה באורגיה עם בן וג'רי. הם מבינים לליבה

בר רפאלי מסיבת רווקות. צילום מסך
הבנות בשמלות הלבנות של רימה רומנו/צילום מסך
בר רפאלי. מאיר וקנין, מערכת וואלה! NEWS
חלק מהעיצוב המיוחד של המקום שכלל בלוני ענק/מערכת וואלה! NEWS, מאיר וקנין
בר רפאלי. אינסטגרם, צילום מסך
לכל אורחת הוכנה צלחת עם האות של השם הפרטי שלה/צילום מסך, אינסטגרם
בר רפאלי. אינסטגרם, צילום מסך
דניאלה המפיקה לצד עיצוביה/צילום מסך, אינסטגרם
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקופסאות האישיות שהוכנו לבנות/מערכת וואלה!, צילום מסך
בר רפאלי. אינסטגרם, צילום מסך
החבורה לצד זר הפרחים הענק בצורת סמל שלום/צילום מסך, אינסטגרם
בר רפאלי. אינסטגרם, צילום מסך
רפאלי עם הכובעים הממתוגים, ובגד הים המיוחד שקיבלה/צילום מסך, אינסטגרם
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רפאלי המלאך/מערכת וואלה!, צילום מסך
בר רפאלי. אינסטגרם, צילום מסך
עוד מעט על קופסאת ההפתעות/צילום מסך, אינסטגרם
בר רפאלי. אינסטגרם, צילום מסך
מסיבת בריכה בסגנון אהבה ושלום/צילום מסך, אינסטגרם
בר רפאלי. אינסטגרם, צילום מסך
שולחן ארוחת הערב/צילום מסך, אינסטגרם
  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully