וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיצורי מקלדת לכרום שממש כדאי לכם להכיר

11.9.2015 / 5:24

פתיחה מחדש של טאב שנסגר בטעות, ניווט בין הטאבים מבלי לגעת בעכבר, פתיחה וסגירה מהירה של טאבים חדשים ועוד. אם תאמצו את קיצורי המקלדת האלה הגלישה שלכם ברשת תהפוך להרבה יותר מהירה וזורמת

גוגל כרום. ShutterStock
תעזבו קצת את העכבר ותגלו עולם מהיר ונוח./ShutterStock

קיצורי מקלדת הם כלי עבודה נוח ונפוץ, אבל רובנו מכירים רק את הבסיסיים ביותר, ובטח שרובנו לא משתמשים בהם בכל מה שנוגע לגלישה באינטרנט. קיצורי המקלדת בדפדפן כרום הפופולרי של גוגל דורשים מעט מאוד הסתגלות למשתמשי ווינדוז. קבלו כמה קיצורים שריכז אתר דיילי דוט, ויהפכו את חייכם למהירים ופשוטים יותר, לפחות בכל הנוגע לגלישה ברשת.

גישה מהירה במיוחד לטאבים

ראשית, תוכלו להיעזר בקיצורים לפתיחת חלון חדש באמצעות לחיצה על קונטרול + N, או טאב חדש באמצעות קונטרול + T. לפתיחה של טאב במצב אינקוגניטו (ללא היסטורית גלישה) לחצו יחד על קונטרול + שיפט + N.

במידה ותרצו לפתוח קישור בטאב חדש, ניתן לגרור את הקישור לאזור הריק בסרגל הטאבים, או ללחוץ על קונטרול בעת ההקלקה עליו. אם תלחצו על שיפט, הוא ייפתח בחלון חדש לגמרי במקום בטאב נוסף.

קיצורי דרך בזמן הגלישה

כדי לקפוץ מיד לשורת הכתובת, למטרות העתקה או הקלדת דומיין חדש בו תרצו לבקר, לחצו על קונטרול + L. במידה ותרצו לפתוח את הכתובת החדשה משורת ה-URL בלשונית חדשה, הקליקו על אלט ומקש האנטר. אם אתם לא רוצים להקליד את כל הכתובת, כתבו רק את שם האתר ואז לחצו על קונטרול ואנטר - אוטומטית הדפדפן יוסיף www בהתחלה ו-com בסוף.

קיצורי דרך יכולים לשמש גם כדי להגדיל או להקטין את תוכן העמוד. על ידי לחיצה על קונטרול ומקשי הפלוס (+) והמינוס (-) תוכלו להגדיל ולהקטין את התצוגה; כדי לאפס אותה למצב הראשוני לחצו על קונטרול והספרה אפס (0).

כדי לטעון מחדש את תוכן העמוד במידת הצורך לחצו על קונטרול והמקש R, וכדי לחפש מילה בו לחצו על קונטרול + F, והקלידו את הטקסט המבוקש בחלונית הקטנה של החיפוש שתפתח. למעבר בין תוצאות החיפוש בעמוד היעזרו בקונטרול + G.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
מקלדת. ShutterStock
תישארו בקונטרול./ShutterStock

חיפוש זריז וסימניות נגישות

פיצ'ר שמיש במיוחד הוא היכולת לחפש בכל אתר שהוא משורת הדפדפן, באמצעות קונטרול + K (או קומנד + אופשן + F במק). לאחר הפעלת הקיצור יופיע סימן שאלה בשורה כתובת, ממנו תוכלו לחפש כל ביטוי בכל עמוד אינטרנט, באמצעות מנוע החיפוש שמוגדר כברירת המחדל שלכם.

כדי ליצור סימניה מהעמוד בו אתם נמצאים, לחצו על קונטרול + D או פשוט גררו את שורת הכתובת למיקום המבוקש בסרגל הקיצורים. לחיצה על קונטרול + שיפט + B תחשוף או תסתיר את הסרגל במידת הצורך, בין אם מטעמי פרטיות או פשוט כדי לפנות מעט מקום עבודה.

פיצ'ר נוח והרבה פחות מוכר הוא היכולת ליצור באמצעות קיצור דרך יחיד תיקיה, ובה סימניות של כל החלוניות הפתוחות בדפדפן באותו רגע, באמצעות קונטרול + שיפט + D.

סליחה, איזה מספר אתה בתור?

לסגירת טאב בזריזות, לחצו על קונטרול + W. במידה וסגרתם בטעות או שתרצו לפתוח את החלון שוב מיד לחצו על קונטרול + שיפט + T בו-זמנית, והוא ייפתח מחדש. כדי לסגור את כל הדפדפן (אם, נניח, שאתם ממש לא אמורים לגלוש ומישהו נכנס לחדר) לחצו בזריזות על קונטרול + שיפט + W.

פיצ'ר חביב במיוחד שמרבית משתמשי ווינדוז אינם מודעים אליו, הוא קונטרול בצירוף אחת הספרות מ-1-8, שילוב שיוצר את האפשרות לעבור לטאב בהתאם למיקומו על הרצף. תרצו לעבור לטאב החמישי? קונטרול + 5, וכן הלאה.

כדי לעבור במק לטאב ממוספר, יש ללחוץ על Command + Option ולהיעזר במקשי החיצים ימינה ושמאלה. כל הקיצורים אגב זמינים גם למשתמשי כרום במק, על ידי החלפת מקש הקונטרול, בכל הצירופים המוזכרים, במקש הקומנד (Command).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully