וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גליינור פלט חתם במכבי חיפה לשנתיים: "שמח להצטרף". הירש וגוזלן ביקשו לעזוב

7.9.2015 / 20:45

החלוץ ההולנדי ירוויח 350 אלף יורו לעונה: "טוב לחזור לישראל". רוני לוי יצטרך להחליט אם לשחרר את שני החלוצים ששוחחו עמו. הירש צפוי לעזוב לקרית שמונה או בית"ר, התלבטות לגבי גוזלן

מכבי חיפה

החלוץ ההולנדי גליינור פלט חתם במכבי חיפה לשנתיים. פלט נחת הלילה (בין ראשון לשני) בישראל, ולאחר שעבר בדיקות רפואיות השלים את מעברו וכבר התאמן עם הקבוצה. שכרו יעמוד על כ-350 אלף יורו לעונה, שכר דומה לזה שהרוויח בהפועל באר שבע, שרצתה לקלוט אותו בחזרה בקיץ הנוכחי.

פלט אמר לאחר החתימה במכבי חיפה: "טוב לחזור לישראל, שיחקתי בהפועל באר שבע ויש לי קשר טוב עם המדינה. זה נחמד מאוד להצטרף למכבי חיפה, זה מועדון גדול. אני שיש היסטוריה מרשימה למועדון, זכו בהרבה תארים, יש אוהדים נהדרים, האצטדיון החדש תמיד מלא ואני שמח להצטרף לכאן".

כמו כן, שובל גוזלן ושחר הירש ביקשו בתום האימון היום לעזוב את מכבי חיפה בהשאלה. השניים כבר שוחחו מספר פעמים עם רוני לוי וכעת חיפה תצטרך להחליט האם היא משחררת אותם. הירש יעזוב כנראה מחר לקרית שמונה או ביתר ירושלים. בבית"ר הבהירו כבר שהם שוקלים לממש את זכות הראשונים שחיפה נתנה לה בעקבות העברת אופיר קריאף.

גליינור פלט בסמי עופר. מכבי חיפה
פלט המדים החדשים/מכבי חיפה

חיפה סיכמה עם פלט סמוך לסיום חלון ההעברות, לאחר שרוני לוי רצה מאוד לצרף חלוץ אחד וחביב חביבו מראן הודיע כי הוא לא מוכן להגיע לישראל.

"רוני רצה ללכת על בטוח ולא לקחת סיכונים בשלב כזה של מועד ההעברות", הסבירו בסביבתו של המאמן, "הוא חיפש חלוץ שיכול להתחבר למנטליות שלנו ופלט מכיר אותה מקרוב. הוא רצה מאוד להגיע לישראל וברגע שהגיעה ההצעה מחיפה, לא היסס לרגע". המשא ומתן עם ההולנדי נמשך אתמול לאורך כל היום, לאחר שחיפה עשתה מאמצים להשיג את שחרורו של החלוץ, שגם מעברו לבאר שבע נמנע בשל סיבות טכניות.

בניגוד לחלוצים אחרים ברשימה, עמם חיפה ניסתה לסכם ביום האחרון של ההעברות, פלט יגיע ללא תמורה וגם שכרו לא גבוה באופן יחסי. ההולנדי הוא הזר החמישי של חיפה, שצירפה במהלך הקיץ את ניקולה דרינצ'יץ' המונטנגרי, מארק ואליינטה הספרדי ולאחרונה גם את לודוביק אוברניאק הפולני-צרפתי. הזר היחיד שנותר מהעונה שעברה הוא השוער הסרבי ולדימיר סטויקוביץ'.

פלט בן ה-28 החל את הקריירה בדן בוש ההולנדית ובשנים הבאות שיחק בליסה, טלסטאר, הראקלס אלמלו וטוונטה. באוגוסט 2012 עזב את הולנד בפעם הראשונה, כשחתם בגנק הבלגית. בספטמבר 2013 הצטרף להפועל באר שבע, רשם במדיה 30 הופעות וכבש 10 שערים. אחרי העונה המוצלחת בבירת הנגב, פלט חזר לבלגיה שם חתם בזולט וארחם. הוא שיחק בקבוצה רק חצי שנה ובינואר הושאל לגו אהד איגלס ההולנדית. בסך הכול בעונת 2014/15 רשם 18 הופעות ו-2 שערים בווארחם ו-15 הופעות ושער אחד בגו אהד.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
גליינור פלט בחדר הלבשה. מכבי חיפה
התחנה השנייה שלו בישראל. פלט/מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully