וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: ניסתה להימלט מהאנס, שוכנעה לשוב אליו - ונאנסה

30.8.2015 / 10:00

על פי החשד, השניים הכירו במועדון בראשון לציון, ולאחר שסיימו לבלות עלתה הצעירה למונית, מפני שחששה מהצעיר. אלא שהוא עקב אחריה, והצליח לשכנעה לעבור לרכבו. הצעיר נעצר וטען כי היחסים בוצעו בהסכמה

ניידת משטרה ליד התחנה המרכזית החדשה, ינואר 2014. ניב אהרונסון
הצעירה סיפרה לנהג שהיא מפחדת מהבחור שהכירה באותו ערב/ניב אהרונסון

תושב ראשון לציון בן 27 נעצר אתמול (שבת) בחשד לאונס צעירה תושבת העיר, שהכיר בבילוי במועדון באזור התעשייה הישן. על פי החשד, הצעיר עקב אחר הצעירה שניסתה להימלט מפניו במונית, ולבסוף הצליח לשכנע אותה לשוב עמו לביתו, שם אנס אותה.

תחילתו של האירוע ביום שבת לפנות בוקר, אז על פי החשד הכירו השניים במועדון. לאחר מכן, נסעה הצעירה במונית שאספה אותה מאזור התעשייה הישן בראשון לציון. הצעירה שיתפה את נהג המונית בכך שהיא מפחדת מהבחור שהכירה באותו הערב. תוך כדי הנסיעה, יצר הצעיר קשר עם הצעירה ושכנע אותה לנסוע איתו. הצעירה שילמה לנהג המונית ועברה לכלי רכב שעקב אחר המונית.

אז, גילה נהג המונית תושייה ויצר קשר עם מוקד 100 של המשטרה וסיפר על הצעירה ועל פחדיה. בנוסף, רשם נהג המונית את מספר לוחית הרישוי של כלי הרכב שעקב אחריו ושעליו נמצאת הצעירה ומסר אותו לשוטרים. כוח משטרה שהגיע לביתו של בעל הרכב איתר במקום את הצעירה, שהתלונה בפני השוטרים כי נאנסה על ידי החשוד. הצעיר נעצר ונלקח להמשך חקירה, שם הודה כי קיים יחסי מין עם הצעירה אולם טען כי הדברים נעשו בהסכמה.

עוד בוואלה! NEWS:
שיעור בניצול: מדוע המורים קונים מכספם ציוד לבתי הספר?
צפירת הרגעה לטסים לחו"ל: השביתה בנתב"ג צומצמה משמעותית
חשד לניסיון פיגוע: נהג פגע בחייל צה"ל בהר חברון - ונמלט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully