וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב החתימה את דיאן ראדוניץ': "שמח להיות בליגת האלופות"

26.8.2015 / 16:00

אחרי ההעפלה לליגת האלופות, הצהובים הודיעו על צירופו של החלוץ הקרואטי בן ה-25, שמגיע מדינמו זאגרב. ראדוניץ' חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת: "לא האמנתי כמה האוהדים פנאטיים", קרויף: "עקבנו אחריו זמן רב, הוא יוסיף פיזיות וכוח". צפו בביצועיו

צילום מסך

פחות מ-24 שעות לאחר העלייה הנהדרת שלה לשלב הבתים של ליגת האלופות, הודיעה היום (רביעי) מכבי תל אביב על החתמתו של החלוץ הקרואטי דיאן ראדוניץ' לעונה אחת בהשאלה מדינמו זאגרב, עם אופציה לרכישה. הקרואטי בן ה-25 עבר את הבדיקות הרפואיות הבוקר וחתם על החוזה.

ראדוניץ', שישחק עם החולצה 99, אמר: "ראשית ברצוני להודות למכבי תל אביב על ההזדמנות שניתנה לי להוכיח את הכישורים שלי ובמקביל להודות לדינמו זאגרב שהסכימה למעבר. אתמול הייתי האוהד הכי גדול. התיישבנו באיצטדיון עם האווירה המדהימה שהייתה ובמשך 90 דקות הייתי חלק מהקבוצה. הקהל היה פשוט פנטסטי. שמעתי המון דברים על תל אביב ועל האנשים בישראל, אך לא האמנתי כמה האוהדים פנאטיים כלפי הקבוצה, זה פשוט פנטסטי".

המנהל המקצועי של הצהובים, ג'ורדי קרויף, אמר לאתר הרשמי: "עקבנו אחר דיאן ראדוניץ' במשך זמן לא קצר ואנו שמחים להחתים שחקן שיוסיף פיזיות וכוח לקבוצה. אנו משוכנעים כי הוא יוסיף מימד נוסף, משהו שונה למכבי ואנו מחכים לראות אותו לובש את החולצה הצהובה כחולה".

דיאן ראדוניץ' שחקן מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
הרכש הטרי. דיאן ראדוניץ'/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בשעות הערב, ראדוניץ' התראיין לאתר הרשמי של מכבי תל אביב ואמר: "אני רוצה לומר תודה למכבי שנתנה לי את האפשרות להראות את היכולות שלי. אני שמח וגאה להיות בליגת האלופות וחלק ממכבי. זה הטורניר הגדול ביותר לקבוצות וכמובן שאני מתרגש. מכבי שיחקה מאוד יפה נגד באזל, שהיא קבוצה טובה. ההגנה הייתה טובה ובהתקפה שיחקו על מתפרצות ואני חושב שמכבי היו יכולים לנצח 1:2 או 1:3. יש שחקנים מוכשרים ומבחינה טקטית זה היה מושלם".

על החוויה שלו מהמשחק אתמול הוא אמר: "אני וחבר היינו אתמול באצטדיון ובמשך 90 דקות הייתי בתוך המשחק. הקהל גרם לי להיות חלק מהקבוצה. אני מצפה לפגוש את האוהדים ולהבקיע את השער הראשון. הקהל נהדר. שמעתי הרבה על הקהל הישראלי ועל תל אביב, אבל לא האמנתי שהם כל כך פנאטיים על הקבוצה והשחקנים. אין לי מילים. קהל נפלא".

על פי הדיווחים בקרואטיה מהימים האחרונים, הצהובים שילמו 200 אלף יורו לזאגרב על ההשאלה ויוכלו לרכוש את ראדוניץ' תמורת 800 אלף יורו נוספים. הוא צפוי להרוויח 250 אלף יורו במכבי תל אביב בעונה הקרובה.

ראדוניץ' בן ה-25 נולד ביולי 1990 בטטנאג השוכנת בדרום גרמניה. הוא החל לשחק בגיל צעיר בקבוצת אולם המקומית לפני שעבר לשנה אחת למחלקת הנוער של באיירן מינכן, אולם פציעות קשות בברך ובגב עצרו לו את החלום. ב-2010, הצטרף ראדוניץ' לקבוצה FV ראבנסבורג החצי-מקצוענית ובמקביל החל ללמוד עריכת דין וכמעט ויתר על הכדורגל, אולם בסופו של דבר המשיך לשלוש שנים ב-TSV אריסקירש ולעוד עונה בזרינסקי אוז'לז הקרואטית, שם כבש 33 שערים ב-25 הופעות בלבד ומשם הכל התחבר לו.

זה הספיק לו כדי לעבור לאיסטרה 1961 מהליגה הקרואטית הבכירה ובסיבוב הראשון במדיה הוא כבש תשעה שערים ב-30 הופעות. בקיץ 2014 רכשה אותו דינמו זאגרב תמורת חצי מיליון יורו בזכות עונת הבכורה המרשימה שלו בליגה הראשונה בקרואטיה, אולם הוא שיחק רק שני משחקי ליגה במדיה והתקשה למצוא את מקומו, מה שהוביל להשאלה בחזרה לאיסטרה.

בעונה החולפת, ראדוניץ' ואיסטרה סיימו במקום התשיעי מתוך עשר קבוצות בליגה הבכירה בקרואטיה. הוא כבש לא פחות מ-16 שערים ב-23 הופעות בליגה, מה שהספיק לו כדי לסיים במקום השלישי בטבלת מלך השערים, אחרי אנדריי קראמריץ' ואנגלו הנריקס.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

צפו בראיון עם ראדוניץ' מתוך האתר הרשמי:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully