וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא: לנרי קהינדה חתם

החלוץ הניגרי של מכבי תל אביב, שהיה צפוי לעבור בהשאלה להפועל עכו של ירון הוכנבוים, שאימן אותו אשתקד בהפועל עפולה, הצטרף בסופו של דבר דווקא לעולה החדשה, שזקוקה לחיזוק בחוד

יוסי ציפקיס

בסיומו של יום הפכפך, החלוץ הניגרי לנרי קהינדה חתם הערב (חמישי) דווקא בהפועל כפר סבא ולא להפועל עכו, כפי שהיה נראה מוקדם יותר בשעות היום. קהינדה, שחקנה של מכבי תל אביב, אמור היה להמשיך לשחק תחת ירון הוכנבוים, שאימן אותו בעונה שעברה בהפועל עפולה. החלוץ בן ה-21 היה תחילה בכלל בדרכו למוסקרון הבלגית, שהייתה מוכנה לשלם עבורו כחצי מיליון יורו, אבל קשיים בקבלת הוויזה גרמו לו לשוב לישראל. לאחר מכן, נראה היה שהוא יעבור לעכו, אולם גם העסקה הזו נפלה ממש ברגע האחרון ובמקום, קהינדה מצא את עצמו אצל העולה החדשה, שעד כה לא הצליחה לכבוש אפילו שער אחד במשחקי גביע הטוטו בהם השתתפה וזקוקה בדחיפות לחיזוק התקפי לקראת פתיחת ליגת העל, אליה חזרה לפני כמה חודשים אחרי שבע שנות הפסקה. על המעבר הצפוי של קהינדה לכפר סבא פורסם לראשונה בוואלה ספורט.

קהינדה הצטרף למכבי תל אביב בדצמבר 2012 ושיחק בקבוצת הנוער שלה. בהמשך הוא הושאל להכח עמידר רמת גן ובעונה האחרונה נשלח לתקופת השאלה נוספת, הפעם בהפועל עפולה. הוא הבקיע 20 שערי ליגה, 4 בגביע המדינה ו-5 בגביע הטוטו.

עדכון ראשון: 18:46

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קהינדה חותם בכפר סבא/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully