וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 10.8: מגן חדש לצ'לסי, שיא העברות לווסט ברומיץ'

אלופת אנגליה סיכמה עם אוגסבורג על רכישתו של באבה רחמן תמורת 14 מיליון ליש"ט, הבאגיז שילמו לזניט 12 מיליון ליש"ט על רונדון. ריאל הגישה הצעה אחרונה על דה חאה, שאקירי לסטוק

עריכת וידאו וקריינות: מרום שפיצר

העברות

* רגע לפני שהיא פותחת את העונה מול מנצ'סטר סיטי, ווסט ברומיץ' הודיעה על רכישתו של סלומון רונדון, חלוץ זניט ונבחרת ונצואלה, תמורת 12 מיליון ליש"ט ובכך שברה את שיא ההעברות שלה. רונדון בן ה-25 עבר את הבדיקות הרפואיות וחתם לחמש שנים.

* סיידו דומביה, שנרכש על ידי רומא בינואר תמורת 14 מיליון יורו, חוזר בהשאלה לצסק"א מוסקבה אחרי שלא התאקלם באיטליה. החלוץ בן ה-27 מחוף השנהב כבש 84 שערים ב-130 הופעות במדי צסק"א והחליט לחזור לרוסיה.

* סנט אטיין החתימה לעונה אחת את ז'אן כריסטוף באהבק, חלוצה בן ה-22 של פריס סן ז'רמן, שמגיע בהשאלה וללא אופציית רכישה בתום העונה.

* הירוקים החתימו גם את ניל מופה, החלוץ המוכשר בן ה-18 של ניס, שקיבלה פחות ממיליון יורו עבור ילד הפלא שערך את הבכורה לפני כמעט שלוש שנים וסבל מפציעות בעונה שעברה.

* מונאקו האריכה את חוזהו של כוכבה הפורטוגלי ברנרדו סילבה עד 2020. הקשר בן ה-20 כבש 10 שערים בכל המסגרות בעונה שעברה.

* מונאקו גם הודיעה על רכישתו של גבריאל בוסקיליה, קשר נבחרת ברזיל הצעירה. השחקן בן ה-20 חתם על חוזה לחמש שנים, סאו פאולו תקבל עבורו כ-10 מיליון יורו.

* הבלם העולה של אתלטיקו מדריד, לוקאס הרננדס, 19, חתם על חוזה חדש עד 2019. לוקאס, שיכול לשחק גם כמגן שמאלי, משתייך לנבחרת עד גיל 19 של צרפת, אם כי הגיע למחלקת הנוער של אתלטיקו כשהיה בן 11.

* הבלם הספרדי קרלוס קוויאר, 33, אקס אסטון וילה וריינג'רס, נפרד מנוריץ' וחתם באלמריה מהליגה השנייה בארצו.

* סוונסי שלחה את שחקן הכנף מודו בארו (22) בהשאלה לבלקבורן.

* כריסטיאן קואבס, המגן השמאלי הצ'יליאני בן ה-20 ששייך לצ'לסי, הושאל לעונה לסנט טרוידן הבלגית.

* סבסטיאן דוואסט, 24, בלמה של שרלרואה ששיחק נגד בית"ר ירושלים, עבר לגנק.

* האל סיטי מכרה את חלוצה בן ה-30 דאמה אנדוי לטרבזונספור הטורקית תמורת 3 מיליון יורו.

* סאנלי טונצ'אי, כוכב נבחרת טורקיה בעבר, נפרד מאום סלאל מהליגה הקטארית ועבר בגיל 33 לפונה סיטי ההודית.

שחקן אוגסבורג עבדול רחמן באבה. GettyImages
הבחירה של צ'לסי. באבה רחמן/GettyImages

שמועות

* יו"ר באייר לברקוזן מיכאל שאדה אישר שהקבוצה השלימה את העברתו של הקשר הצ'יליאני צ'ארלס אראנגיס: "אני יכול לאשר שהגענו לסיכום כדי להחתים את צ'ארלס אראנגיס, הוא יחתום לחמש שנים". לפי הדיווחים, לברקוזן תשלם לאינטרנסיונל 12 מיליון יורו תמורת ההעברה.

* על פי התקשורת באנגליה, צ'לסי השיגה את המגן השמאלי שרצתה כשהגיעה לסיכום עם אוגסבורג על רכישת באבה רחמן. שחקן נבחרת גאנה בן ה-21 סיכם את תנאיו בצ'לסי, וקבוצתו הגרמנית הגיעה לסיכום עם הבלוז על תשלום של 14 מיליון ליש"ט, פלוס בונוסים נלווים של 6 מיליון ליש"ט נוספים אם ישחק מעל 100 משחקים. רחמן יעבור השבוע את הבדיקות הרפואיות.

* טוטנהאם מנסה לחזק את החלק הקדמי בשלושה שחקנים לפחות, ועל פי התקשורת באנגליה הקציבה 35 מיליון יורו לרכישת קלינטון אנז'י הקמרוני מליון, סיידו בראהינו מווסט ברומיץ' וצ'יצ'אריטו ממנצ'סטר יונייטד.

* ג'ואי בארטון עבר בדיקות רפואיות בווסטהאם ויצטרף לפטישים בהעברה חופשית.

* ב"אל מונדו" הספרדי מפרסמים דיווח מעניין לפיו מנצ'סטר סיטי פתחה במו"מ עם פדרו, חלוץ ברצלונה שכבר היה בדרך למנצ'סטר יונייטד.

* על פי דיווחים טריים שמגיעים מספרד, ריאל מדריד הגישה הצעה אחרונה למנצ'סטר יונייטד בסך 30 מיליון יורו עבור דויד דה חאה והציבו לאנגלים אולטימטום - קבלו את ההצעה או שריאל יורדת מהשחקן.

* ג'רדאן שאקירי, כוכבה של נבחרת שוויץ, עבר את הבדיקות הרפואיות בסטוק סיטי ויצטרף בקרוב לקבוצה של מארק יוז, שתשלם לאינטר כ-17 מיליון יורו. שאקירי נכח אתמול ביציעי הבריטניה סטאדיום במשחק הביתי של סטוק מול ליברפול במחזור הפתיחה של הפרמיירליג.

* סימונה פפה, שחקן הכנף הוותיק של יובנטוס ונבחרת איטליה לשעבר נמצא במו"מ מתקדם עם קייבו ורונה וצפוי לחתום בקבוצה עוד היום.

* הדיילי סטאר מדווח שווסטהאם תציע למנצ'סטר יונייטד כ-12 מיליון ליש"ט עבור חאבייר הרננדס חלוצה המקסיקני.

* בספרד מדווחים שארסן ונגר מאמנה של ארסנל מעוניין בלוקאס סילבה, קשרה הברזילאי של ריאל מדריד. סילבה הצטרף לבלאנקוס רק בינואר האחרון, אך על פי רפא בניטס יהיה מוכן למכור אותו תמורת הסכום הנכון.

* אלסיו רומאניולי בדרך למילאן. בלמה בן ה-20 של רומא סיכם בסאן סירו תמורת 25 מיליון יורו ועוד 5 מיליון יורו בונוסים וילבש העונה את מדי הרוסונרי.

* "הדיילי מירור" מדווח שמנצ'סטר יונייטד מנהלת מגעים חשאיים עם הארי קיין, חלוצה של טוטנהאם ונבחרת אנגליה.

עוד באותו נושא

אלסנדרו נסטה החדש? אלסיו רומאניולי והעתיד המבטיח במילאן

לכתבה המלאה
שחקן טוטנהאם, הארי קיין. GettyImages
יצטרף לקבוצת הכוכבים של יונייטד? הארי קיין במפגש הליגה מול השדים האדומים/GettyImages

* חואן מנואל ורגאס, המגן של פיורנטינה ונבחרת פרו סיכם את תנאיו בשורות ריאל בטיס ויגיע כבר היום לסביליה כדי להשלים את העברתו לשורות העולה החדשה לליגה הספרדית הבכירה.

* הגאזטה האיטלקי מדווח שמריו באלוטלי מחזיק בהצעה מפתה מאוד מאל אהלי, הקבוצה מאיחוד האמירויות. החלוץ הפרובלמטי לא נכלל בסגל הקבוצה שפתחה אתמול את הפרמיירליג עם 0:1 בסטוק.

* עוד רכש למנצ'סטר יונייטד? "סאן" מדווח שהשדים האדומים קרובים מאוד להחתים את הקשר הארגנטינאי של לאציו, לוקאס ביגליה בן ה-29, המשחק בלאציו מקיץ 2013.

* ג'ונתן דה גוזמן, קשרה ההולנדי של נאפולי, עומד להצטרף לבולוניה בהשאלה עם אופציה לרכישתו תמורת 6 מיליון יורו.

* באיטליה מדווחים שרומא מעוניינת בתומאס ורמאלן, הבלם הבלגי שמיעט לשחק בעונה שעברה בברצלונה בשל פציעה. הג'אלורוסי עשויים לשאול את השחקן, עם אופציה לרכישתו בתום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully