וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: 1,000 איטלקים מבצעים את "Learn to Fly" של פו פייטרז

1.8.2015 / 20:40

1,000 איטלקים הקליטו יחד את הלהיט "Learn to Fly" של פו פייטרז, כדי לשכנע את הלהקה להופיע בעירם צ'זנה. הקליפ הפך לויראלי והקמפיין הצליח. הסולן דייב גרוהל הגיב: "אנחנו באים, אני נשבע". צפו בקליפ - ובתגובה

1,000 איטלקים התגייסו לקמפיין למען שכנוע להקת הרוק האמריקאית פו פייטרז לבוא להופיע בעיר צ'זנה באיטליה, והקליטו את הלהיט "Learn to Fly". הקמפיין הצליח, וסולן הלהקה, דייב גרוהל הודיע: "אנחנו באים, אני נשבע".

לא פחות מאלף אזרחים מכל רחבי איטליה נסעו באחרונה לעיר צ'זנה והפכו ללהקת אחת ענקית. הם ביצעו את הלהיט של פו פייטרז, "Learn to Fly", משנת 1999. הקליפ הועלה שלשום ליוטיוב, ומאז זכה ל-11 וחצי מיליון צפיות, ועוד היד נטויה. האיטלקי שיזם והפיק את גרסת הכיסוי יוצאת הדופן הזאת אמר בוידאו כי הוא השקיע שנה שלמה כדי להפיק את האירוע שכונה "Rockin 1000" ונועד לשכנע את הלהקה להופיע בצ'זנה.

דייב גרוהל, סולן הלהקה, שבר את רגלו בחודש יוני במהלך הופעה בשבדיה, אבל מאז נקבעו הופעות נוספות ללהקתו. פו פייטרז אמורה להופיע באיטליה ב-13 בנובמבר אבל בעיר אחרת, מרחק שעה מצ'זנה. אתמול צילם גרוהל את תגובתו: "הקליפ הזה היה טוב! סופר נחמד. תודה רבה. אנחנו באים, אני נשבע. נפגש בקרוב. תודה רבה. אני אוהב אתכם, צ'או".

אם כן, אלף איטלקים הצליחו להדליק אותו. צפו בקליפ המדהים (מעל), ובתגובת גרוהל (מתחת)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully