וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה: עודד ברנדווין סיכם, ליאור ליפשיץ לא יצטרף

1.8.2015 / 10:16

הרכז (1.79 מ', 27) ששיחק בגלבוע/גליל אשתקד העדיף את הצעת הקבוצה מעין שרה על פני זאת של אורלידינה האיטלקית. עסקת ג'ייק כהן צפויה להחתם בקרוב

one

בוידאו: משחקו האחרון של ברנדוויין בגלבוע/גליל

עירוני נהריה הגיעה לסיכום עם הגארד עודד ברנדווין, ששיחק בעונה שעברה במדי גלבוע/גליל. הצדדים סיכמו ביניהם את כל פרטי החוזה כבר אמש (שישי) וברנדווין יחתום על חוזהו בקרוב. העסקה עם הגארד יצאה אל הפועל לאחר שליאור ליפשיץ, שכבר הגיע להבנות כספיות עם המועדון לפי אנשי הקבוצה, החליט שלא להצטרף.

במהלך הקיץ ניהל ברנדווין מגעים מתקדמים עם קבוצת אורלנדינה מהליגה הראשונה באיטליה, אך החליט לבסוף להשאר בישראל ולהצטרף לקבוצה של אריק אלפסי. מי שעוד סיכם במועדון, כפי שפרסמנו שלשום, הוא הסנטר דניאל תמיר, שגם כן יחתום בקרוב על חוזהו.

ברנדוויין (1.79, 27) גדל במחלקת הנוער של בני הרצליה ואף שיחק מעט בקבוצת הבוגרים של בני השרון בעונת 2006/7. לאחר מכן יצא למסע מוצלח בליגה הלאומית באליצור רמלה ומכבי הוד השרון לפני שקיבל הזדמנות שנייה בליגת העל, הפעם במדי הפועל עפולה. אחרי עונה נוספת בלאומית במדי אליצור יבנה ניצל את הדרכון הפולני וחתם בקטוביצה מהליגה הראשונה, התקדם לצ'ארני סלופסק והשלים שלוש עונות בליגה הראשונה בעונת 2013/14 בקבוצת קוז'לין. בכל אחת מהעונות הללו היה מהגארדים הטובים בפולין. בעונה שעברה חזר לישראל וחתם בגלבוע/גליל שירדה בתום העונה לליגה הלאומית, כשהוא רושם 9.9 נקודות ו-2.9 אסיסטים בממוצע למשחק.

שלושה ישראלים בלבד חתומים עד כה בקבוצה הצפונית שעלתה בעונה שעברה לליגת העל, ונשארה בצורה מכובדת בליגה - ניב ברקוביץ' שהצטרף מהפועל אילת, ערן אסנטי שממשיך לעונה שלישית, ודיוויד היקס, אמריקאי ששיחק בשנים האחרונות בגרמניה ונמצא בתהליכים של קבלת אזרחות. ג'ייק כהן סיכם את השאלתו לנהריה, והעסקה תיחתם לאחר שבהפועל ירושלים ישלימו באופן סופי את הגעתו של המתאזרח לשלוש שנים.

שחקן הפועל גלבוע/גליל עליון עודד ברנדוויין. יוסי ציפקיס
נשאר בליגת העל. ברנדוויין/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully