וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת החתימה את רם אליאספור לעונה אחת

29.7.2015 / 10:22

לאחר שבן אלטיט, שניהל מגעים עם הקבוצה, חתם במכבי קרית גת, סגנית האלופה סגרה עם הסנטר ששוחרר ממכבי אשדוד והעמיד בשנה שעברה 2.7 נקודות בממוצע למשחק. ולרי גנדלין האריך את חוזהו

one

הפועל אילת ממשיכה להתחזק לקראת תחילת ההכנות לעונה הקרובה, והיום (רביעי) היא החתימה על חוזה לעונה אחת את הסנטר מכבי אשדוד בעונה החולפת, רם אליאספור. יחד איתו הודיע המועדון על הישארותו של הגארד ולרי גנדלין שישחק עונה שנייה באילת. בגזרת הצוות המקצועי, שחקן הקבוצה בעבר וכוכב הפועל תל אביב, ערן יצחק, מונה לעוזרו של אריק שיבק.

שחקן הפועל חולון רם אליאספור. מגד גוזני
יפתח את עונתו השישית בליגת העל. רם אליאספור/מגד גוזני

אליאספור (2.06 מטר, 22) יפתח בשנה הבאה את עונתו השישית בליגת העל אחרי שבאשדוד הוא שיחק בעונה האחרונה והעמיד 2.7 נקודות בממוצע למשחק אחרי ששותף ב-10.9 דקות. פרט לכך הוסיף הסנטר 2.7 ריבאונדים ו-0.3 אסיסטים. קבוצתו הראשונה של אליאספור בליגת העל הייתה הפועל ירושלים, כשהוא נכלל בסגל שלה בעונת 2010/11 ושיחק בה במשך שנתיים. לאחר מכן הוא שיחק שנתיים בהפועל חולון, כשבעונתו השנייה הוא העמיד 2.8 נקודות בממוצע למשחק.

אליאספור מגיע לקבוצה הדרומית לאחר שבן אלטיט, שהיה במגעים עם הקבוצה, חתם במכבי קרית גת. הסגל של אריק שיבק כולל מלבד אליאספור וגנדלין גם את אפיק ניסים, אלישי כדיר ועמית שמחון לצד שלומי הרוש שהצטרף מהפועל חולון. בקבוצה צפויים להתחיל בהחתמות זרים בימים הקרובים, כשייתכן כי קווין פאלמר ששיחק במועדון בשנתיים האחרונות ימשיך לעונה שלישית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully