וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוגב אוחיון ויניב גרין בסגל הנבחרת ליורובאסקט, גם מנקו זומן

26.7.2015 / 20:55

ארז אדלשטיין פרסם את הסגל הרשמי לאימונים. למרות הספק, אוחיון וגרין בסגל. גם שחקן הפועל ירושלים נכלל לאחר שלא היה בסגל הראשוני. אליפות אירופה תצא לדרך ב-5 לספטמבר במונפלייה

נבחרת ישראל תפתח מחר (שני) באופן רשמי את הכנותיה לאליפות אירופה שתחל ב-5 לספטמבר במונפלייה, צרפת. הערב פרסם המאמן הלאומי ארז אדלשטיין את הסגל שיפתח את האימונים, כשרפי מנקו, שלא נכלל בסגל הראשוני, זומן לסגל לראשונה, ואילו יוגב אוחיון ויניב גרין, שספק היה מוטל על שיתופם בפתיחת האימונים, נכללים גם כן למרות שנראה כי אוחיון לא יתאמן בשלב הראשוני עם הנבחרת. כזכור, אדלשטיין יחסר בקמפיין בצרפת את יותם הלפרין וגיא פניני, שני שחקני מפתח שסובלים מפציעה והיו שחקני חמישייה בקמפיין הקודם.

ישראל תשחק בבית א' של אליפות אירופה נגד רוסיה, פינלנד, בוסניה, פולין וצרפת המארחת. 4 הראשונות בבית יעברו לליל לחלק השני של האליפות, שם ישחקו העולות בהצלבה נגד העולות מבית ב' בו תשחקנה ספרד, סרביה, גרמניה, איסלנד, איטליה וטורקיה.

יוגב אוחיון שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
אדלשטיין חייב אותו במיטבו. יוגב אוחיון/קובי אליהו

סגל הנבחרת: גל מקל, יוגב אוחיון, בר טימור, אפיק נסים, רביב לימונד, דגן יבזורי, שון דאוסן, עמרי כספי רפי מנקו, עוז בלייזר, ליאור אליהו, אלישי כדיר, רוברט רות'בארט, אלכס צ'וברביץ', דיאור פישר ויניב גרין.

לנבחרת מצפים 8 משחקי הכנה. ב-5 לאוגוסט יצאו השחקנים של אדלשטיין לאוכריד, מקדוניה, שם ישחקו הנבחרת המקומית ונגד אוקראינה ומשחק נוסף נגד מקדוניה בסקופיה. ב-22 וב-23 לאוגוסט תארח הנבחרת את סגנית אלופת העולם סרביה לשני משחקים ביד אליהו וב-25 באוגוסט תצא לזאגרב שם תפגוש פרט לקרואטיה גם את אסטוניה ובוסניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully