וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוגר מעגל: ברק פלג מונה למאמנה של מכבי רעננה

24.7.2015 / 23:44

הקבוצה שנשארה בליגה הלאומית בשל התפרקותה של ברק נתניה מינתה את שחקן העבר שלה, שהוביל אותה שלוש פעמים למקום השני בטבלה בשנות ה-90

מאמן הפועל גלבוע/גליל ברק פלג. ניב אהרונסון
שוב ברעננה, והפעם כמאמן. ברק פלג/ניב אהרונסון

15 שנים לאחר שעזב את מכבי רעננה, ברק פלג סגר הערב (שישי) מעגל כשמונה למאמנה של הקבוצה שנשארה בליגה הלאומית. כזכור, רעננה נהנתה מן ההפקר לאחר שסיימה במקום ה-13 בליגה השנייה וירדה לליגה ארצית מחוז צפון אלא שבשבוע שעבר לא נרשמה ברק נתניה לליגה השנייה, והתפרקה, והקבוצה מהשרון חזרה לליגה השנייה. במהלך הקיץ האחרון היו מגעים בין רעננה להרצליה להחזרת האיחוד של בני השרון, אך בשל עניינים מוניציפליים המהלך לא הבשיל.

פלג בן ה-43, שהחל את הקריירה המקצוענית שלו בגיל מאוחר לאחר ששירת בסיירת מטכ"ל, הגיע למכבי רעננה בשנת 1996 אחרי עונה אחת בליגת העל במדי הפועל צפת ושיחק בקבוצה במשך ארבע עונות, מתוכן סיימה הקבוצה שלוש פעמים במקום השני בטבלה, ופעם אחת אף הצליחה להגיע לסדרת הגמר מול מכבי תל אביב, והפסידה בה 3:1. הוא מדורג במקום הרביעי בקלעי כל הזמנים של הקבוצה בליגה הראשונה. בעונה שעברה קיבל לראשונה בקריירה הזדמנות כמאמן ראשי כשמונה למאמנה של גלבוע/גליל, אך לאחר שני סיבובים בהם רשמה הקבוצה רק ניצחון אחד סיים את תפקידו.

רעננה, שהתאחדה עם בני הרצליה בתחילת שנות ה-2000 בגלל בעיות כלכליות שלה וירידת הליגה של שכנתה, חזרה בעונה שעברה לליגה הלאומית אחרי שנים רבות אך נכשלה במשימתה וירדה לליגה הארצית. הקבוצה מתמחה בשנים האחרונות בייצור שחקני נוער מוכשרים, כשבנבחרת הנוער שמשחקת בימים אלה באליפות אירופה דרג ב' באוסטריה משחקים שני שחקנים מרעננה - מייקל בריסקר, בנו של מארק בריסקר, חברו לשעבר של פלג למכבי רעננה, וליאור קררה. השניים צפויים להיות חלק מהסגל הבוגר של הקבוצה בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully