וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר ישראלי בן 28 נהרג בתאונת צניחה בשוויץ

22.7.2015 / 0:18

הסיבה לתאונה היא ככל הנראה מצנח שלא נפתח. הודעה נמסרה למשפחתו של הצעיר, תושב חיפה ששהה בשנתיים האחרונות בארה"ב. כמו כן, אנשי משרד החוץ והרשויות המקומיות מטפלים בהבאת ארונו בחזרה לארץ

אזרח ישראל, בן 28, נהרג אתמול (שלישי) בתאונת צניחה בעיר ברן שבשוויץ, ככל הנראה משום שהמצנח שלו לא נפתח. הישראלי, במקור מחיפה, שהה בשנתיים האחרונות בארצות הברית במסגרת לימודיו, ונפש בשוויץ לקראת חזרתו לארץ. ממשרד החוץ נמסר כי הודעה נמסרה למשפחתו בישראל. כמו כן, אנשי המשרד, בשיתוף עם הרשויות המקומיות, מטפלים בהבאת ארונו בחזרה לארץ.

עוד בוואלה!NEWS:
הקמפיין המפתיע של ליברמן לטובת נשיא רואנדה
"אם לא תתפשטי אספר להורים שלך": האיומים של החשודים בפדופיליה
"אטימות מוחלטת": שוטר איים במתן דוח לנהג מונית שסייע לנכה

אתמול נהרג אביב ברומברג, תרמילאי ישראלי בשנות ה-20 לחייו מכפר סבא, במהלך טיול בפרו. הודעה נמסרה למשפחתו. חדר המצב במשרד החוץ פועל בשיתוף פעולה עם הרשויות המקומיות בנושא העברת גופתו לבירה לימה, ומצוי בקשר עם משפחתו בישראל.

ברומברג, שביקר עם חברים בטיול אחרי צבא, נהרג סמוך לאגם חאהואנקושה שנמצא על דרך הטרקים הפופולארית והמסוכנת הוואי-הוואש בהרי האנדים. לפי המשטרה המקומית בהוואי-הואש האסון התרחש ביום השמיני והאחרון של הטרק של הישראלים. מדיווחים ראשונים עולה שברומברג סבל מקשיי נשימה במהלך הצעידה, וסבל ממחלת גבהים שרק הגבירה את הבעיה עד שליבו נדם. הוא זכה לטיפול עזרה ראשונה, אך התמוטט ומת לפני שהספיק להגיע למחנה ליד האגם.

בקולומביה נחטף בסוף השבוע איש עסקים ישראלי, שהצליח לשטות בשוביו ולהזעיק את הרשויות. פקיד בעיריית הבירה בוגוטה נעצר אתמול בחשד לחטיפת הישראלי בשישי בצהריים. "החוטפים איימו עליו שיכרתו לו את האצבעות, יעקרו לו את הציפורניים ויעקרו בסכין את עיניו", אמר התובע המחוזי. לפי החשד, החוטפים הודיעו לישראלי כי ישוחרר בעבור כופר בסך 7.5 מיליון דולרים. הישראלי שכנע את החשוד המרכזי כי יוכל לשלם לו מיליון אירו. החשוד, קצין משטרה לשעבר, הסכים להצעת הישראלי בתנאי שיוסיף להצעה 15 אלף דולרים נוספים שיועברו לשותפיו לחטיפה.

בשלב זה, הישראלי הסכים אך הבהיר כי יוכל להשיג את הכסף רק באמצעות שיחה לחבר. לאחר שאושר לו לקיים שיחת טלפון, טלפן הישראלי לשגרירות הישראלית בבוגוטה ופירט בעברית היכן הוא מוחזק. כוחות ביטחון מקומיים פשטו על בית המלון שבו שהו החוטפים עם הישראלי ושחררו אותו בריא ושלם.

(עדכון ראשון: 23:18)

  • עוד באותו נושא:
  • שוויץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully