וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובר צה"ל: "לא נאיים בשביתה כמו עובדי קבלן, אך מגיע לנו הסדר"

דב גיל-הר

21.7.2015 / 10:50

תא"ל אלמוז התראיין באולפן וואלה!NEWS לקראת פרסום דוח לוקר, שאת חלקו על הקטנת הצבא הגדיר "כדור בין העיניים". "הצבא צריך להשתנות, אנחנו מבינים את זה וקיצצנו אלופים, אבל צריך להיערך גם לאיומים סביבנו"

עריכה: ניר חן

דובר צה"ל, תא"ל מוטי אלמוז, התראיין הבוקר (שלישי) באולפן וואלה!NEWS לקראת פרסום דוח לוקר לבחינת תקציב הביטחון, ולאחר שהוצגה "תכנית גדעון" הנגדית מטעם הצבא. "אנחנו מבינים שהצבא צריך להשתנות, אך צריך להתייחס לאיומים סביבנו - לדאעש, לסוריה ולסיני", אמר אלמוז בהתייחסו לדוח לוקר הצפוי, שאת חלקו בנוגע להקטנת הצבא הגדיר "כדור בין העיניים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דובר צה"ל אף התייחס להסכם שנחתם אתמול בין שר האוצר משה כחלון ליו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן. "כולם נרעשו מהשביתה שכמעט פרצה בגלל עובדי הקבלן, והנה באו לקראתם. אנחנו לא עוסקים בשביתות, צה"ל הוא הארגון היחיד במדינה שקורא לפיטורים נרחבים במערך שלו וקיצץ ארבעה אלופים", אמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
תא"ל מוטי אלמוז, דובר צה"ל. יוני 2015. דובר צה"ל
"כולם נרעשו מאיומי השביתה של עובדי הקבלן, והנה באו לקראתם". אלמוז/דובר צה"ל

"למרות האיומים סביבנו, החלטנו להמשיך בפיטורים ובאיחוד יחידות בצבא. יש הרבה מספרים ואגדות בנושא הפנסיה, ולצערי חלקם תפסו. לוקר אדם ראוי ופטריוט, אבל כשאתה בא ואומר שאת משרתי צה"ל אתה רוצה להפלות לרעה, זה הכדור בין העיניים", אמר אלמוז.

"יש לנו אחריות להגיד בקול רם, שזה יפגע בביטחון המדינה. הרמטכ"ל לא ממציא איומים, וכשהוא חוקר את הסביבה האסטרטגית הוא ער למה שקורה בחברה הישראלית", המשיך אלמוז. "סביב גבולותינו יש סערה, וצריך להכין את הכוחות לזה, וזה עולה כסף", אמר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully