וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: שמוליק מלול חתם לעונה אחת

הקבוצה, שיצאה היום למחנה האימונים בקיסריה וכבר החתימה את דור ג'אן, ממתינה למגן הפועל תל אביב ליאור לוי ורוצה להתחזק בעוד חלוץ אחד לפחות

צילום: אדריאן הרבשטיין. עריכה: מתן חדד

הפועל עכו החלה היום (ראשון) את מחנה האימונים שלה בקיסריה, ולאט לאט היא מתחילה להתחזק. המגן השמאלי של בית"ר ירושלים בעונה שעברה, שמוליק מלול, חתם היום בצהריים בעכו לעונה אחת. מלול, שלא קיבל הזדמנויות רבות בבית"ר, אמור להשלים את חוליית ההגנה של עכו יחד עם ליאור לוי, שאמור גם לחתום בקבוצה.

שמוליק מלול בית"ר ירושלים. מגד גוזני
עובר לעכו. מלול/מגד גוזני

אם לוי לא יחתום, בעכו יפתחו במשא ומתן עם מגן זר. עוד לפני כן חתם בעכו השוער דני עמוס, שיחליף את דודו גורש. שני הבלמים שעימם יפתח ירון הוכנבוים את העונה הם בוריס קופיטוביץ' המונטנגרי בן ה-20, שחתם לעונה בעכו, ומשה מישאלוב שימשיך גם בעונה הבאה בקבוצה הצפונית.

מישאלוב הוא אחד הבודדים שימשיכו מהעונה שעברה, שכן עכו עברה סוג של מתיחת פנים. הוכנבוים החתים גם את דור ג'אן לעונה אחת, יחד עם שון ויסמן והקשר הבוסני עדנאן זהירוביץ'. עד לסיום מחנה האימונים בקיסריה המאמן החדש-ישן של עכו מקווה להחתים עוד חלוץ אחד לפחות. החלוץ דניאל הבר נבחן בעכו כבר מעל לשבוע, אך טרם התקבלה החלטה בצוות המקצועי אם להחתימו. יש הטוענים כי הוכנבוים, שאימן בעונה שעברה את לארי קהינדה, ממתין לראות אם זה יצורף לסגל של מכבי תל אביב או שהיא תחליט להשאילו שוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully