וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וש סמית' חתם לעונה בקליפרס: "מעדיף קבוצה מנצחת על פני כסף"

הפורוורד בן ה-29 הסכים לחוזה מינימום של 1.5 מיליון דולר ויחבור לבלייק גריפין ודיאנדרה ג'ורדן בקו הקדמי המסקרן של הקליפרס. לוק אמבה א מוטה נכשל בבדיקות הרפואיות ולא יחתום בסקרמנטו

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידאו: ביצועי האירופאיים החדשים ב-NBA

לוס אנג'לס קליפרס ממשיכה להיות אחת הקבוצות המסקרנות והפעילות בשוק ההחתמות ב-NBA. אחרי שצירפה את לאנס סטיבנסון והשאירה במהלך של הרגע האחרון את דיאנדרה ג'ורדן, היא ביצעה הלילה (בין חמישי לשישי) החתמה משמעותית נוספת, כשצירפה את ג'וש סמית' לעונה. הפורוורד הוותיק, שעבר עונה הפכפכה שכללה שחרור מפתיע מדטרויט ויכולת סבירה לאחר מכן ביוסטון, צפוי להרוויח כ-1.5 מיליון דולר בלבד. זאת, על פי גורמים, משום ש"בחר להיות בקבוצה מנצחת ולקבל תפקיד מוגדר מאשר ללכת לקבוצה שבה יכול היה להרוויח יותר כסף".

סמית' בן ה-29, שצורף ליוסטון בהמלצתו של חבר ילדותו, דוויט הווארד, יעזוב את הרוקטס בתום חצי עונה לא רעה, במהלכה הפך לבורג חשוב והצטיין במיוחד בקאמבק המרשים בחצי גמר המערב מול הקליפרס. ב-11 שנות הקריירה שלו ב-NBA הוא העמיד ממוצעים של 15.1 נקודות, 7.7 ריבאונדים, 3.2 אסיסטים ושתי חסימות.

שחקני יוסטון רוקטס ג'וש סמית', דוויט הווארד חוגגים. GettyImages
LA, הנה אני בא. ג'וש סמית'/GettyImages

* לוק אמבה א מוטה לא ישחק בסקרמנטו בעונה הבאה. הפורוורד שאמור היה להגיע מפילדלפיה לא עבר את הבדיקות הרפואיות במועדון, מה שאפשר לראשי הקינגס להתנער מהחוזה עליו חתמו איתו לפני מספר ימים. מדובר בחדשות טובות עבור עומרי כספי, שכן כעת, על העמדה מספר 3 נמצאים (מלבדו) רק רודי גיי וקרון באטלר הוותיק.

הפורוורד יליד קמרון ישוב למעמד שלו כשחקן חופשי, ויחפש חוזה חדש לעונה הבאה.

אמבה א מוטה (28, 2.03 מ') שהחל את הקריירה במילווקי וב-2013/2014 שיחק תשעה משחקים בסקרמנטו לפני שנשלח למינסוטה, חווה אשתקד בסיקסרס את העונה הטובה בקריירה עם 9.9 נקודות, 4.9 ריבאונדים, 1.6 אסיסטים ו-1.2 חטיפות למשחק, ב-28.6 דקות לערב.

שחקן פילדלפיה 76' לוק אמבה א מוטה. AP
שוב שחקן חופשי. אמבה א מוטה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully