וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד קצה המסלול: וואלה ברנז'ה עשתה טופס טיולים לגל"צניקים

19.7.2015 / 9:40

בגלי צה"ל ובגלגל"צ נפרדים ממחזור 2012, וכ-30 חיילים משתחררים השבוע, בהם כתבים, קריינים, עורכים וכמה מהקולות שכנראה די התרגלתם אליהם. והם לא לבד - גם כמה ותיקים וטובים עוזבים יחד איתם. וואלה ברנז'ה עם השמות, ועם אלו שעתידים להיכנס במקומם

בית גלי צה"ל ביפו. ניב אהרונסון
בית גלי צה"ל ביפו/ניב אהרונסון

בגלי צה"ל ובגלגל"צ נפרדים ממחזור 2012, וכ-30 חיילים משתחררים, בהם כתבים, קריינים, עורכים וכמה מהקולות שכנראה די התרגלתם אליהם. וואלה ברנז'ה מגישה טופס טיולים למשתחררים ומציגה את השמות החדשים שילוו אתכם בשלוש השנים הקרובות.

לפני שפוצחים בבון וויאז' למשתחררים הטריים, תנו כבוד לגידי אורשר, שנפרד מהתחנה אחרי 44 שנים. אורשר, שפרש לפנסיה מוקדמת, מילא שורה של תפקידים, בהם עיתונאי, עורך, מפיק, ראש מחלקה, איש אקטואליה ומגיש. אבל הוא בעיקר מוכר כמבקר הקולנוע שאחז ב"סולם אורשר" שאמצעותו דירג את הסרטים החדשים. אורשר מתכוון לפתוח בלוג קולנוע בשם "סולם אורשר" ולהתארח בגלי צה"ל במסגרת פינות התרבות. למפקד גל"צ, ירון דקל, יש מילות פרידה חמות: "במשך ארבעה עשורים גידי אורשר, עבד בתחנה במספר תפקידים, אך לעולם יהיה זכור כ'מר קולנוע' ומי שהמציא את המותג 'סולם אורשר'. אמנם גידי מסיים את העסקתו כעובד התחנה, אך לשמחת המאזינים הוא ימשיך ללוות אותנו כמבקר הקולנוע והטלוויזיה של גל"צ. אני מאחל לגידי עוד שנים רבות של עשייה ופעילות לטובת חובבי הקולנוע באשר הם".

גידי אורשר יו"ר טקס פרסי אופיר. ברני ארדוב
"המציא את המותג 'סולם אורשר'". גידי אורשר/ברני ארדוב

מרזי ברקאי לצ'ייסר

ויש מי שיחליפו את מחלקת האקטואליה בחיי לילה: תם וינטראוב לוק ונטע קינד לרר שהחליטו ללכת על צ'ייסר אחרי השחרור, ופתחו בעמק האלה את "פאב המבשלה". וינטראוב לוק החלה את שירותה כמפיקה של התוכנית "מה בוער" עם רזי ברקאי, המשיכה בתפקיד עורכת ראשית של התכנית של רינו צרור, והספיקה לערוך גם את "המילה האחרונה" ולזכות בתואר "חיילת מצטיינת" בתחנה לשנת 2015. קינד לרר החלה את השירות כמפיקה של התוכנית "עושים צהרים" עם יעל דן, בהמשך שימשה כעורכת התוכנית, הגישה תחקירים ומבזקי אקטואליה ב"ערוץ הספורט".

עוד שינויים במחלקת האקטואליה: יותם ברגר, כתב ירושלים וועדות הכנסת, יעזוב את תפקידו ככתב ויחל לשמש כעורך בתחנה. את ברגר יחליפו שניים: ענבל תמיר ככתב המשטרה בירושלים ומיכאל שמש ככתב ועדות הכנסת.

גם כתב התחבורה והתשתיות אלדר גילרן פושט את המדים, ובמקומו ידווח על החפירות לרכבת הקלה ניתאי ענבי. שרון פולבר כתבת משטרה והמשפט בתל אביב משתחררת גם היא ויחליף אותה בתפקיד איתמר קציר. עוד שינויים: תמר ירושלמי תיפרד מתפקיד כתבת פנים רווחה ועבודה שיעבור לקוראל יעקובי. שרון יעקובוביץ', כתבת ספורט, חוזרת לאזרחות ותוחלף על ידי קרן בן מרדכי. שינויים גם ביומן הצהריים, ובמקום טל שינדל, עורכת וקצינת ניהול יומן, תנהל את היומן שירה אראל.

עוד באותו נושא

"יש חלקים באוכלוסיה שלא מרגישים שגל"צ הבית שלהם, למשל המתנחלים"

לכתבה המלאה
שיבל כרמי מנסור. איל יצהר,
הכנסה צדדית. שיבל כרמי מנסור/איל יצהר

נוהגים בלילה? תתרגלו לקול של מיכאל סולומון

פרידות וכניסות, נחיתות והמראות גם במחלקת התוכניות. אחרי ששרון טייכר וערן זרחוביץ עזבו את גל"צ ועברו עם "חותרים למגע" לרדיו תל אביב, גם המפיקה לשעבר של התוכנית, שיר רוזן, עוזבת את התחנה הצבאית. את שיר שאותה הכרתם בכינוי טוויטי, ערכה גם את ה"פרג'ים". עוד במחלקת התוכניות: יובל עומר עורכת "יהיה בסדר" משתחררת, ומי שיחליף אותה במלחמה בביורוקרטיה תהיה נטלי מתוקו. פושטות מדים נוספות ממחלקת התוכניות הן הדס ארצי, מפיקת "דודו ואבי" ותמר עמית יוסף, מגישת "ארבע אחה"צ" ו"שעות נוספות", תוכנית שאותה יגיש עידו פורת. גם כמה מהקולות המוכרים בגלגלצ ייפרדו מהמיקרופון: נעה צינמן, מגישת "קולות החיילים", משתחררת ומי שתחליף אותה היא שיר מאיר. את "שתיקת הכבשים" תגיש מעתה אביה מלכה במקום מירי אפרמוב, ואם התרגלתם לקול של הקריינית ענת קורול תתרגלו לקול של מיכאל סולומון.

ויש חדש גם בגזרת שיבל כרמי מנסור, השדר הדרוזי הראשון בתחנת הרדיו הצבאית. המבזקן שלא מפסיק לצייץ בחשבון הטוויטר שלו תובנות מהעולם הדיגיטלי, ענקיות הרשת והטכנולוגיה, ירכז אותן עבורכם בטור קבוע במוסף פירמה בעיתון גלובס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully